47

334 18 0
                                    

"Tamamdır görüşürüz." diyerek telefonu kapatmıştım bizimkilerin üniversite gezisi vardı. Bizimkiler ise buradaki bi üniversiteyi seçmişlerdi aslında amaç buradaki üniversiteyi görmek değil beni görmekti. Hepsini ayrı ayrı çok çok çok özlemiştim....

Yağız'ın "Hadi Deniz." demesiyle hızlı adımlarla kafeden içeriye girdim.

"Geldiiiiim."

Bartın "Eee knk ne diyorlar kankilerin." deyince yüzümdeki gülümseme büyümüştü :)

"Üniversite gezisi olacakmış onlarda beni görmek için buradaki üniversiteyi seçmişler."dediğimde erkeklerin yüzü düşmüştü.

Işık ''Yaaa ne güzel." deyince onu onayladım.

Yağız "Boşuna bu kadar yol çekmeselermiş."

Yaman "Aynen ya iyisin zaten gelmesinler boşuna."

Bartın "Ewet ki onları görmene bile gerek yok ben yeterim sana knk gerek yok onlara." dediğinde gülmüştüm. Bartın sende best kankimsin relax.

"Sizin yeriniz bende ayrı merak etmeyin ama onlarda benim en yakınım." dediğimde Bartın 'hıh' sesi çıkarıp başka yöne dönmüştü.

"Kız Bartın küsme sen ayrısın."

&&&&&&&&&&&&&&

"Yağız başım ağrıdı artık."

"Çok söyleniyorsun Deniz."

"Ama sıkıldım."

"Ne yapalım o zaman."

"Bilmem."

"Canlar ne zaman gelecekmiş?"

"Bir haftaya gelirler direkt bizde kalacaklar doğum günümde de gelip kalmıştılar hatta biliyor musun tam gece 12 de kapıyı çaldılar ilk onlar kutladılar."

"Yaaa iyiyimiş senin doğum günün ne zamandı?"

"22 Aralık senin?"

"20 Şubat."

"Az kalmış."

"Öyle."

"Kutlayacak mısın peki?"

"Bilmem."

"Hmm. Yemek hazır olmuştur inelim."

"Tamam ama kendimi çok garip hissediyorum."

"Neden?"

"Abinler." dediğinde gülmüştük cidden bu çocuk abimlerden korkuyordu...

"Abartma Yağız."

"Abartma mı? Odaya çıkacaz diye Poyraz ve Berk'in yaptıkları Rüzgarın beni öldürecek gibi bakması her dakika başı Doruk'un buraya gelmesi doğru ya ben abartıyorum." demesiyle güldüm haklıydı ama..

"Ya ciddi bir şey yok emin ol seni sevmeseler bir dakika bile yanımda kalamazdın."

"Allah razı olsun yaa bu ne sevgi gözlerim yaşardı."

"Hadi Yağızcık hadi konuşma da inelim."

"Tamam bide Can gelince bizimle aran nasıl olacak yani Bartın unutulur diye merak ediyor?" dediğinde gülmüştüm çünkü kendiside merak ediyordu belli!

"Korkma korkma bırakmam sizi bir kaç gün kalırlar ondada hep birlikte takılırız sizi merak ediyorlar bi sıkıntı çıkmaz anlayacağın sizide unutmam heleki Bartınaşkımı asla."

"B*k aşkın it herif ya." dediğinde anlamamış gibi.

"Anlamdım?" diye sorduğumda zorlaki bi tebessüm yollayıp 'yok bi şey sen bırakma Bartın aşkını' demişti.

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin