"Aşkım küçüğüm?"
"Uyandım abiii geliyoruuuum!"
"Tamam çabuk ol bekliyorum." diyen Rüzgar abim ile hemen son olarak aynadan kendime bakarak odamdan çıktım.
"Günaydın prensesim."
"Günaydın aşkım abim." dememle gülüp kolunu omuzuma attı.
"Eee ne yapacaksın bugün?"
"Bilmiyorum evde kalırım herhalde diğerleri nişan hazırlığında."
"İstersen birlikte dolaşabiliriz bugün."
"Keyfim pek yok başka zaman dolaşsak?"
"Sen nasıl istersen. Dün Poyraz yanıma geldi bir şeyler dedi."
"Hee olabilir banada dedi çok şey elbet öğrenecek zaten."
"Öğrensin zaten de tepkisi benimki gibi olmayacak Deniz çok daha kötüsü olacak."
"Yani ne yapayım abi yaa istediğini yapıp desin gerçekten şu an kaldıramam kendi kendine konuşmuş olur anca."
"Abratma Deniz o senin abin düzgün konuş."
"Bir şey demedim açık açık içimdekileri döktüm."
"İşte bu yüzden diyorum düzgün kelimeleri seçip kullan." demesiyle zaten merdivenleri bitirmiş yemek odasına gelmiştik.
Kahvaltıda ben ve Rüzgar abim tek vardık ağ hayat ağ... Bu evde düzen de kalmadı lanet olsun! İkimizde ara sıra konuşuyor ama genellikle kahvaltımıza odaklanıyorduk ve abim oldukça düşünceli gözüküyordu¿
Sakin geçen kahvaltının ardından abimde gitmişti bende bahçeye çıkıp hamağa geçip uzandım.
Sallanıp gökyüzünün izliyordum e tabi şarkıda olmazsa olmaz :)
Bu yıl ne kadar şey yaşamıştım öyle... Gerçek aile alışma süreci İtalya sonra mahkeme olayı Yağız vs vs. Ama gerçekten yorulmuştum bı tahammülüm kalmamıştı. Gelen arama sesi ile telefonu aldım Can görüntülü arıyordu.
A "Oooo Deniz Hanım keyfiniz yerinde bakıyorum."
"Tabi tabi ne demezsin o kadar keyifliyim ki anlatamam anlatamam!"
F "Tamam kız anladık en aşık en üzgün sensin." demesiyle ters ters ona baktım.
C "Gelmeyin küçüğümün üstüne."
"Sensin küçük be terbiyesiz!"
F "Ovvv bide agresif!" diyip ''ooo'layan'' Fırat ile güldüm.
"Eee ne yapıyorsunuz neredesiniz?"
A "Cafedeyiz kuzum birazdan kütüphaneye geçecez."
"Oooo çalışkan öğrenciler sizi."
F "Tabi olum ne sandın biz senin gibi işsiz miyiz depresyona girelim."
"Kes be depresyonda değilim ben ayrıca ben gece çalışanlardanım."
F "Tabi tabi rüyanda mı?"
C "Uzatma oğlum sende."
"Evet ya sen hayırdır üstüme geliyorsun?"
A "Sizin ayrıldığınızı duyduğundan beri böyle bide sen üzgün olunca böyle gıcık bir şey oldu." diyen Aleyna ile Fırat ona tip tip bakıp "öyle mi sevgilim." deyip trip atmıştı.
C "Tamam konuyu kapatalım Yağız konusu geçmesin neyse senin çalışmalar nasıl gidiyor Deniz'im?" deyip telefonu Aleynalardan alıp uzaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
General FictionGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...