Sınıfa giren hocayla birlikte tüm dikkatler ona dönmüştü. Günaydın faslından sonra bana bakıp kendimi tanıtmamı istemişti.
"Adım Deniz soyadım Karaman İzmir'den geliyorum."
"Hoşgeldin bakalım Toprak Karaman ya da Doruk Karaman bı akrabalık var mı?"
"Doruk abim Toprak ise kuzenim."
"Anladım Denizcim tekrar hoşgeldin bende hem sınıf hemde matematik öğretmenin Işıl. Ders anlatırken boş konuşmalardan nefret ederim onun haricinde sınıftakiler bilir dersler eğlenceli güzel geçer bı sıkıntı olursa yanıma gelebilirsin çekinmene gerek yok." Dediğinde teşekkür edip yerime yani yağızın yanına oturmuştum. Arkamızda ise yağızın arkadaşları Yaman ve Bartın oturuyordu ikisiyle de tanışmıştım iyi kişilerdi.
"Evveeettt eee anlatın bakalım neler yaptınız yok mu rezillik anları karakollular falan" dediğinde öksürmeye başlamıştım. Yağız bi yandan sırtıma vururken diğer yandanda konuşuyordu.
"Hayırdır karkola mı düştün yoksa" dediğinde başımı onaylar anlamda sallamıştım.
Bı kız parmak kaldırıp bir şeyler anlatınca onu dinlemeye başladım.
"Ya ben düştüm hocam yaaaa" dediğinde
Bartın "Hayırdır elbise kavgası yüzünden mi düştün ay kesin sen şimdi de -sesini inceltip- 'ilk ben aldım bu elbise benim' de demişsindir." Dediğinde sınıftakilerle gülmüştük."Saçmalama Bartın hiç mi tanımadınız beni"
Y "Biz seni terk etmelerinle boşvermelerinle tanıdık" dediğinde anlamaz şekilde yağıza dönmüştüm.
Yağız ağzını kıpırdatıp 'boşver sonra' dediğinde başımı 'tamam' anlamında salladım.
H "Tamam sakin olsun Işık sen anlat"
"Gerek yok hocam boşverin"
H "Ben dinlemek istiyorum Işık bana karşı mı çıkacaksın."
"Bir kaç çocuk sarkıntılık etmişti bende taş atıp çocuğun kafasını kırdım öyle böyle derken karakolluk oldum." Dediğinde bazıları ooooo bazıları ise gülmeye başlamıştı. Arkama dönüp yamana baktığımda önünde ki kağıdı karalayıp hafif bir şekilde gülmüştü.
Çakma sarışın olan ni kız "Yaaaa şimdi komiser gördün mü çok yakışıklı oluyorlar." Dediğinde
Işık "Evet Mert abi çok yakışıklıydı." Dediğinde kaşlarımı çatıp onlara bakmıştım.
Işıl denen kıza dönüp "Sen Mert Aslan'dan mı bahsediyorsun" dediğimde
"Evet" demişti kaşlarımı daha da çatıp.
"Hop hop abimden uzak durun onun sevgilisi var valla yengem bı duyarsa mahveder sizi"
"Sen Güneş ablayı tanıyor musun?"
"Evet de en kimsin''
"Ben onun kuzeniyim dur ya o deniz sen misin Mert abi seni ve Güneş ablamı benzemişti ablamda seni görmeye gelmişti evinize."
"Evet benim"
"Yaaa tanıştığıma memnun oldum hatta çok mutlu oldum seni çok merak ediyordum."
"Bende memnun oldum"
"Eee sen anlat birazda Mert abi bir kaç şey anlattı karakola düşme falan"
"Ooo o defterleri hiç açmayalım bence çok kabarık çünkü içinden çıkamayız"
H "Deniz anlat bakalım"
"Ya benim eğlenceli değil ki"
Işık "Yoo en biliyorum çok eğlenceli ay şeyi anlatsana kaykayla adam dövmeyi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
General FictionGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...