Gözlerimi bağırış sesleriyle açtığımda odada olduğumu fark etmiştim. Yataktan kalkıp kapıya doğru yürüyüm aşağıya indiğimde sesler daha çok netleşiyordu.
Annem bir yandan ağlıyor diğer yandanda bağırarak konuşturdu."Be-ben kızımı onlara vermem baksanıza ne kadar mutlu o olmazsa biz yapamayız. Kenan ben yien ailem dağılsın istemiyorum lütfen hallet şu olayı."
Babam "Halledecem güzelim sana söz veriyorum sorunsuz bir şekilde halledecem."
Poyraz "O avukatın ben gelmişini geçmişini baba bak o avukat halledemez üvey babası delil var diyor daha iyi avukat bulmamız lazım Nehir gelsin izin ver."
"Hayır gelmeyecek hatta haberi bile olmayacak söylesek bile yetişemez ki yurtdışından buraya gelmesi 3günü alır delip toplamak 4 gün sürer ve bizim bir haftamız yok 2 gün sonra duruşma var."
Rüzgar "Baba Poyraz haklı hem biz Nehire yardım ederiz Nehir'in ne kadar başarılı olduğunu sen biliyorsun eğer Nehir davayı alırsa yüzde yüz kazanırız."
"Size hayır dedim Nehir'i bu işe karıştırmayacam."
R "Tamam baba tamam karıştırma ama eğer davayı kaybedersek Denizi kaçırır giderim buralardan ne benim ne de Deniz'in yüzünü görmezsin."
"Saçma sapan konuşma Rüzgar davayı kaybetmeyecez. Doruk sende Denize bak uyandı mı diye." Dediğinde içeriye girmiştim. Annem koşup bana sarıldığında bende ona sıkıca sarılmıştım.
"Baba"
"Efendim prensesim."
"Ben sizinle yaşamak istiyorum lütfen hallet ama kötü bir şey de yapma tamam mı?" Dediğimde bana sarılıp fısıldayarak 'tamam' demişti.
Berk abim elimi tutup "Canım ailem ben güzelimle uyumaya gidiyorum" dediğinde annemle babam onaylamış diğerleri itiraz etmeye başlamıştı.
"Abi Denizle ben uyuyacaktım."
"Abin olarak sıra bana geçiyor ben uyuyacam."
"Berk keyfim yok yarın sen uyursun ben uyuyacam."
"Sanki benim keyfim çok varmış gibi konuşma abi ben uyuyacam işte."
"Tartışmayı kesin dahi Deniz çıkıp uyuyalım." Dediğinde annemle babam gülmüş diğerleri ise sinirle abime bakmıştı.
"Abi"
"Efendim küçüğüm."
"Şey bugün hep birlikte uyusak zaten en üst kattaki siyah odadaki yatak büyük tüm kardeşler olarak onda uyuyalım." Dediğimde annemle babam bize gururla bakıp gülümsüyorlardı.
"Sen yeterki iste güzelim hadi o zaman üstümüzü değiştirip o odaya geçelim." Deyip diğerleriyle birlikte üstlerini değiştirmek için odaya çıkmışlardı.
Babam bir elini annemin omuzuna bir elinide benim omuzuna attıktan sonra ikimize de sıkı sıkı sarılıp saçlarımıza öpücük kondurmuştu.
Annem "Nehirde geldiğinde tamamlanacaz" dediğinde babamda ''gelecek güzelim gelecek" diyerek mırıldanmıştı.
Babamla birlikte merdivenlerden çıkarken aynı zamanda da konuşuyorduk. "Yarında artık bizimle uyursun artık olur mu küçük hanım." Dediğinde gülüp "Çok yoğunum Kenan Bey düşünmem lazım." dediğimde saçlarımı karıştırıp gülmeye başlamıştı.
Annemle babam kendi odalarına geçtiklerinde bende hızlıca merdivenlerde çıkıp abimlerle kalacağım odaya geçtiğimde abimleri kavga eder şeklinde gördüğümde gülmeye başlamıştım.
"Abilerim tamam sakin olun taş kağıt makas yapın ilk kazanan bı yanımda diğer kazananda diğer yanımda uyur." Dediğimde dediklerim onlara mantıklı gelmiş olacak ki dediğimi yapmışlardır.
İlk kazanan Rüzgar diğer kazanda Doruk olmuştu diğerleri ne kadar itiraz etselerde Rüzgar abim kesin bir dille konuyu kapatmıştı.
Berk onun yanında Rüzgar Rüzgarın yanında ben benim yanımda doruk doruk'un yanında da Poyraz şeklinde uzanmıştık.
Başım Rüzgar abimin göğüsünden Rüzgar abimin ise eller saçlarımdaydı Doruk ise belime sarılmıştı.
Huzurluydum... Hemde çok huzurluydum... Annemle babam gelip fotoğrafımızı çekip iyi geceler dedikten sonra odadan çıkıp gitmişlerdi...
Abimlerle sohbet ettikten sonra hepsi uyumuştu yani galiba çünkü Rüzgar abim uyanıkmış gibi geliyordu bana...
Boynumda hissettiğim ıslaklıkla bundan emin olmuştum şu anda RÜZGAR KARAMAN BANA SARILARAK AĞLIYORDU BENİM İÇİN AĞLIYORDU....
Başını boynumdan çekip öpücük kondurarak beni kucağına almış ayağa kalmıştı. Anladığım kadarıyla beni odasına getirmişti çünkü odanın kokusundan anlamıştım.
İlk beni yatağa uzandırmış daha sonrada kendisi uzanıp sıkı bir şekilde bana sarılmıştı. "Sana söz veriyorum ki bizden ayrılmayacaksın gerekirse ölürüm yinede seni bırakmam küçüğüm." Dediğinde ağlama isteğim ne kadar gelsede kendimi tutup uyumaya çalışmıştım... Sana söz veriyorum ki sizden ASLA ayrılmayacam Rüzgar Karaman....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
General FictionGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...