27

458 20 5
                                    

2gün sonra

Doruk ve abimle birlikte uyumamın ardından iki gün geçmişti her şey çok güzel gidiyordu. Dün hep birlikte pikniğe gitmiştik. Dedem ve babaannem bizi oturarak izlerken geri kalan hepimiz yakar top oynamıştık. Ewet ewet Poyraz abim Rüzgar abim Volkan abimde dahil babamla amcamda. Acayip eğlenceli geçmişti Volkan abimle Poyraz abimi ilk defa bu kadar çok gülerken görmüştüm hatta mızıkçılık bile yapmışlardı. Şimdi ise odamda oturmuş beni büyüten babamla telefonda konuşuyordum.

_ İşte böyle kızım benimde aklıma sen geldin bende sana sormak istedim 12. Sınıfı burada okusan çok iyi olur hem okul eğitim açısından gerçekten çok iyi hem senide özledik.

Evet kendisi benim Fransa'ya onların yanına taşınmamı istiyordu arkadaşının kızı özel bi okulda okuyormuş. Babam ve arkadaşı konuşurken benim ismim geçmiş babamda benden bahsedince adam kızının okulunu övmeye başlamış. Babam ise programı her şeyi beğendiği için beni ikna etmeye çalışıyordu.

_Babacım bende sizi çok özledim ama ailemi bırakamam burada bu düzenim oldu oraya gelirsem alışma süreci falan derken tüm düzenim gidecek.

_Kızım odan kitapların her şey hazır pasaport sorununda yok.

_Baba ben babamdan ayrılamam onu bırakamam.

Geçmiş
Deniz ve (onu büyüten) babası her zamanki gibi konuşup şakalaşıyordu.

"Yok yok kelebeğim sen beni bırakıp gidersin"

"Aşk olsun baba sen benim vazgeçilmezimsin seni asla bırakamam gitsem bile bana her gel dediğinde itiraz etmeden hemen gelirim. Hem ben senden nasıl ayrılabilirimki unutmayın Ali Bey ben sizinle yaşlanacam başınızın etini yiyecem AaaA" deyip babasına sarılırken babası da ona sarılıp kızının saçlarını okşamaya başlamıştı.

İçinden 'umarım kızım umarım dediğin gibi olurda her gel dediğimde gelirsin itiraz etmeden gelirsin' dedi...

Şimdiki Zaman

Hatırlamıştım belkide geçmişte verdiğim sözü şimdi tutmam gerekiyordu temelli olmasa bile bir kaç günlüğüne ziyaret edebilirdim. Eminim o konuşmamızı babamda hatırlamıştır...

_Babacım şimdi benim kapatmam lazım görüşürüz

_Peki kızım sonra görüşürüz

Elimde olan telefonu kapatıp hızlı adımlarla odadan çıkıp aşağıya indim. Salona girdiğimde dedem babam amcam abilerim ve kuzenlerim oturup konuşuyorlardı. Babam beni fark etmiş olacak ki sorar bir şekilde "kızım?" demişti.

"Baba ben gitmek istiyorum yani diğer ailemin yanına Fransa'ya" dediğimde hepsinin ağzından sadece tek kelime çıkmıştı "nE?" diye.

"Kızım"

Poyraz "Deniz ne söylediğinin farkında mısın"

"Evet farkındayım onları özledim onlarda beni özledi onlarla görüşmek en doğal hakkım. Dede sence haklı değil miyim biraz kalıp dönecem bunca zaman beni onlar yetiştirdi beni görmek istemeleri en doğal hakları"

Dedem "Haklısın kızım"

Poyraz "Ne haklısını dede Deniz hiç bir yere gitmiyorsun konu kapanmıştır"

"Hayır gidecem" deyip sorar bir şekilde babama baktım "baba"

R "Bunu onlar mı aklına soktu"

"Hayır öyle bir şey olmadı onlara sürpriz yapmak istiyorum"

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin