29.Bölüm

470 18 3
                                    

Multi: Deniz'in giydiği.

Artık dönüş vaktim gelmişti dördüncü günün sonuydu. Bir kez daha kendimle guru duydum buraya gelebildiğim için. Çok çok güzel geçmişti hepsini çok özlemiştim kardeşimle yani Yiğit ile aram düzelmişti beyfendi benden küsmüştü sonra haksız olduğunu anlayınca ben ona küsmüştü ama barıştık merak etmeyin. Beni sevgilisiyle arkadaşlarıyla tanıştırmıştı evet evet beyfendinin sevgilisi vardı benim bile yok yaaa. Her neyse biyolojik ailemi soracak olursanız saat başı arıyorlaradı evet abartmıyorum her saat başı biri arıyordu amcamlar bile arıyordu. Rüzgar abimi soracak olursanız şüphesiz en çok onunla konuşuyordum geceleri uyumadan önce beni görüntülü arıyordu telefon açık bir şekilde uyuyordum onun bana bu kadar bağlandığını tahmin bile edemiyordum hayır yani şimdi evlenip gitsem ne yapacak demi ama.

Bu kadarcık yeter şimdi ise veda zamanı gelmiş beni büyüten ailemle vedalaşıyordum, Volkan abi ise babamla konuşuyordu.

"Hadi ama Yiğit sürekli telefonla konuşacaz zaten"

"Abla ama şimdiki gibi olmayacak ki hem 4 gün ne ya daha fazla kalamaz mısın?"

"Yiğit bunu konuştuk değil mi"

"Tamam tamam gel bakayım tekrar sarılayım sana" dediğinde gülerek ona sarılmıştım çenesini başımın üstüne koyarken bende başımı göğüsüne koymuştum kendisi benden uzunda çokta şey etmeyin öhöm öhöm...

"Hadi bakalım Deniz geç kalacağız" diye bana seslenen Volkan abiyle Yiğitten geri ayrılmıştım. Son kez annemle babamla sarıldıktan sonra evden çıkıp arabaya bindik.

Volkan abi sessiz olduğumu fark edince kendisi konuşmaya başladı.

"Cadı sessizsin anlat bakalım nasıl geçti"

"Çok güzeldi keşke dahada kalsaydım."

"He kalsaydında diğerleri beni dövse miydi? Zaten Rüzgarla Poyrazı zar zor zaptettim yoksa çıkıp geleceklerdi."

"Ne sen ciddi misin abi"

"Tabi ciddiyim al telefonumu şifre yok zaten wpe gir sadece bizlim olduğumuz grup var gir ona oku" dediğinde hemen telefonu almıştım.

R: Yemin ederim delirecem olmuyor aq ben bilet kesip oraya gelecem

P: Abi keseyim istersen bende biletlere bakıyorum

P: Cadıya bak ya nasıl bizi kendine bağladı

R: Öyle kardeşim öyle neyse sen iki tane kes bende bir kaç eşya alayım

V: Oğlum oturun oturduğunuz yerde saçmalamayın aq rahat bırakın kızı orada iyi zaten

R: Ne saçmalamayın aq benim kardeşim Fransa'da Fransa Fransa lan bu başına ne yapacak orada

V: Ağzına ortasına vuracam ailesiyle birlikte

P: Ne ailesi abi ya onun ailesi biziz biz biz

V: Sıkmayın kızı çok bunaltıyorsunuz o benimde kardeşim bende düşünüyorum ama şu anda onun onu büyüten ailesine ihtiyacı var

R: Sg aq ne yapıyorsak onun için zarar görmesin diye

P: Abi biletler hazır hazırlan direk İstanbul'a geçecez oradan tekrar bilet kesip Fransa'ya gideriz

R: Tamamdır

V: Ağzınıza s*çayım oturun oturduğunuz yerde hele buraya geldin elimden kimse sizi alamaz şimdi sg annemle yengeme bakın

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin