48

296 16 2
                                    

Rüzgar abimin "İkinizide parçalamadan kalkın şu yataktan zaten sarılı şekilde uyumuşsunuz HEEEYYYYYY KİME DİYORUM ALOOOOO! KALKIN LAN YATAKTAN 5 dakika içinde sofrada olmazsanız o zaman olacakları görürsünüz." deyip gitmesiyle Dorukla birlikte yataktan hemen hemen kalkmıştık.

Doruk hemen yanağımı öpüp banyoya geçmişti bende hemen odama geçip hazırlandıktan sonra aşağıya yemek odasına geçtim.

"Günaydın annecim babacım ve Berkcim." deyip Berk abimin yanına oturmuştum benim yanımada Doruk gelmişti.

Babam "Günaydın prensesim." ve annemin "Günaydın bebeğim.'' demesiyle gülümsemiştim. Bugün güzel geçecekti :)

Rüzgar abim "Sanada günaydın Deniz." demiş Poyraz abim ise "Günaydın Deniz" demişti tabi onları pek takmamıştım.

Annem'in konuşmasıyla ona döndüm. "Çocuklar biz babanızla ufak bi tatile çıkmak istiyoruz." dediğinde Doruk ve Berk bağırmaya başlamıştılar.

Doruk "Oooooo"

Berk "Waaayyyy"

"Vay be nasip olur mu ki?" dediğimde Rüzgar ve Poyraz abim bana ters ters bakıp konuşmuştular .

Poyraz "Deniiiz!"

Rüzgar "Ne zaman çıkacaksınız?"

Babam "Bu akşam çıkmayı düşünüyoruz. Olanlardan sonra biraz stres atmak iyi gelir ki ne zamandır annenizlede vakit geçirmedim iyi olur." dediğinde yerimden kalkıp annem ve babamın ortasına geçip kollarımla onları sarmıştım.

"Ah babacım utandırma annemi gidin gidin ama lütfen kardeş istemiyorum." dediğimde babam Berk ve Doruk gülmüştü annem ise 'Deniz!' diye bağırmıştı djdbdjbr.

Babam "Tamam hadi yeter bu kadar. Biz şirkete geçip bi kaç imza atıp yola çıkacaz şimdiden vedalaşalım Deniz'im abinler sana emanet dikkat et kendine tamam mı prensesim."

"Tamam yakışıklım sen merak etme benim şimdi çıkmam lazım hemen vedalaşalım."

&&&&&&&&&&&&&&&

"Abiiii"

"Efendim Deniz"

"Ya şimdi sen sinirlisin ya acaba Işıl hoca ile mi konuşsan belki sakinleşirsin hem muhabbet olur beni sorarsın." dedim kısık sesle.

"Allah'ım sen neden bu kızı gönderdin başıma ya rabbim. Deniz abicim hadi in çok konuşma!" deyip arabanın kapısını işaret etti tamam yani azıcık sinir etmiş olabilirim ama o da abartmasın canım.

"İnmiyorum işte inmiyorum kolaysa indir beni. Ya konuş işte ne olacak beni sor çalışmıyor de."

"Deniz uzatma artık zaten sinirliyim sana bir şey demiyorum in artık."

"He he." dediğimde ateş saçan gözleriyle bana bakarak arabadan inmişti. Ben ne yapacak diye bakarken o Işıl hocanın yanına gidip konuşmaya başlamıştı. Biliyordum, Allah'ım biliyordum canım kendim yaa.

İlk bana bakarak konuştular şimdi ise gülerek kendi aralarında konuşuyorlardı. Abimin beden dilinden anladığım kadarıyla siniri geçmişti hatta Işıl hocaya çok güzel bakıp gülüyordu telefonunu çıkarıp bir şeyler yaptıktan sonra yanıma doğru gelmişti.

"Way way way seni böyle gülerken de görecek miydik Poyraz Beeeey?" dedim sırıtarak.

"Hayırdır Deniz Hanım memnun değil gibisiniz?"

"Yooo gayet memnunum hem dur be ne konuştunuz siz gülüyordun hatta."

"Sen bizi mi izledin?"

"Evet ay hadi ne konuştunuz?"

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin