Bugün beni okula Poyraz bırakacaktı hatta kurs çıkışında da o alacaktı. Dün akşam yemeğinde ne kadar hayır desem de Kenan Bey kabul etmemişti.
Şimdi ise kahvaltımı bitirmiş Poyraz'ı bekliyordum."Afiyet olsun ben kapıda bekliyorum." deyip evden çıkıp arabanın yanında Poyrazı beklemeye başladım. Beş dakika sonra gelmişti arabayı açtığında direkt arka koltuğa oturdum.
Arabada sıkıcı bir o kadarda korkutucu sessizlik hakimdi üstüne üstlük trafiğe takılınca kulaklığımı çıkarıp şarkı dinlemeye başladım şarkı dinleyince ister istemez mayışıp uyuyordum tam uykuya dalacakken arabanın ani fren yapmasıyla öne doğru savruldum.
"YAVVAŞ.''
"Geldik inebilirsin."
"Teşekkürler, bu arada daha dikkatli kullanırsan daha iyi olur iyi günler." deyip hemen arabadan indim.
Pis seri katil Poyraz acaba ne kadar korktuğumdan haberi var mıydı acaba, bir insan nasıl bu kadar dikkatsiz olabilir hele ki yanında başka bir varsa... Araba konusunda çok hassas biriyim 3 kere kaza tehlikesi atlatmıştım ilkinde araba kaymıştı yer buz olduğu için diğerinde tırın altında kalacaktık son anda direksiyonu sola kırmıştık diğerinde ise eski annemin akrabaları gelmişti kızları benle yaşıttı bizde gece dışarı çıktık işte sevgilisi ve sevgilisinin arkadaşı gelmişti hangi akılla o arabaya bindik bilmiyorum ama işte binmiştik mal çocuk son gaz gitmişti direksiyonu da bir sağa bir sola kırıyordu biz bağırdıkça o daha çok gaza basıp gülüyordu yani o arabadan hepimizin sağ çıkması mucizeydi durduğunda hemen içinden çıkmıştım bir dahada binmemiştim hepsi sırayla özür dilemişti gel bin düzgün sürecez deselerde kabul etmemiştim zaten o olaydan sonra geceleri pek uyuyamaz olmuştum arabalardan korkmaya başlamıştım.
Kızları görünce hemen yanlarına gittim "Gübidiaydın millet!" deyip bağırdım.
"Güno."
"Günaydın bebek."
Hepsi karşılık verirken Can direkt"Bir şey mi oldu gözlerin dolmuş?" demişti.
"Hayır hayır bir şey yok."
"Öyle olsun."
"Bugün günlerden gitar kursu." diyen Aleyna ile güldüm.
"Ewet bugün yeni bir parça öğrenecem." dedim.
"Bravo sana ama bence yarışmalara katılmalısın." demsiyle göz devirdim yine aynı konu...
"Daha bir yıl dolmadı öğreneli kendimi geliştirmem lazım Aleyna." dedim.
"Sen ve Ozan hepimizden önde ilerliyorsunuz ayrıca sen hemen öğrendin zorluk çekmeden ona bakarsan Eslem senden önce başladı ama sen öndesin." demişti.
Eslem ise "Ewet hem sen demiyor muydun o aileden para almam idare etmem lazım diye bizdende almıyorsun bari yarışmaya katıl o para ile idare edersin." değince açıkçası mantıklı gelmişti.
"Yapabilir miyim ki?" diye sordum.
"Biz hepimiz neler neler başardık hatırlasana hem olmasa bile eğlenceli geçer bak Deniz belli etmesende ne kadar üzgün olduğunu biliyoruz içten gülüp konuşmuyorsun o ailene bir şans ver iyi gelecekler sana özellikle Doruk sana baktığında gözleri parlıyor ayrıca seni bizimkilerden kıskanıyor ."
"Haklısınız ama sizi daha fazla üzemem iyi gözükmem lazım onlara zaten alışmaya çalışıyorum dün Duru Hanım kendi evlerini gösterdi ev muhteşemdi oğlunu gösterdi sonra anılarını anlattı elimden geldiğince onları kırmıyorum ama onlara hemen anne baba abi diyemem o kelimeleri unuttum sanki..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
Ficción GeneralGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...