107

116 9 0
                                    

Aylaaaaaarrrr Sonra;

Aradan kaç gün kaç hafta ya da kaç ay geçmişti bilmiyorum ama bildiğim tek şey vardı her şey mükemmel gidiyordu.

İlk önce yks sınavına girmiştik yani iyi geçmişti beklediğimden daha iyi diyemem ama iyiydi Yağız'ın dediğine göre onunki çok güzel geçmişti soruları kontrol etmemiştik sonuçları bekliyorduk. Tercih konusunu da bu hafta konuşacaktık daha doğrusu o korktuğum tartışmalar başlayacaktı... Ama olsun eminim ki güzel bir şekilde sonuçlanacaktı.

Ablamdan sonra sıra Poyraz aşkım abime sıra gelmişti🥺🥺 kendisi damat olmuş gidecekti🥺🥺🥺

Dün dini nikah yapıldığı zaman Rüzgar abim ve Merve yengeminde dini nikahı bi anda yapılmıştı onlarında düğünüde yaklaşık iki ay sonra olacaktı. Yani anlayacağınız kocaman dop dolu olan evimiz teker teker boşalıyordu. Annem aşırı duygusallaşmış ağlıyordu babamında moodu öyle daha çok düşüyordu. Beni soracak olursanız açıkçası bende çok etkilenmiş çok ağlamıştım geç kavuşmuş erken kaybediyorum gibi gelmişti ama toparlamıştım Yağız sayesinde iyiydim💪🏻

Yarın Poyraz abimin düğünü vardı herkes heycanlıydı ve telaş halindeydi ve bence oldukça eğlenceli geçiyordu şahsen ben herkesle dalga geçip gülüyordum. Huyum kurumasın canııııım fjfnfhfh sınav stresi bitince eski Deniz geri gelmiş saçma sapan espiri ve benzetmeler yapmaya başlamıştım. Yaptığım her espiri sonrası hemen Yağız'ı görüntülü arayarak ona da yapıyordum. Genellikle ya yüzünü buruşturuyor ya da üstüme gülüyordu. Mesele mesele onu ansızın görüntülü aradığımda saçma bı espiri yapacağım belliydi ve ona rağmen nerede olursa olsun o aramamı açıyor arkadaşlarının yanından uzaklaşarak espiri yapmamı bekliyordu o yüzden aferin Yağız'ıma💖💖💖
Mesele mesele bazen cafede oluyordu, bazen arkadaşlarıyla futbol sahasında oluyordu, bazen pes atmaya gidiyorlardı nereye giderse gitsin o telefonumu açması çok güzeldi.

Ondan sonra liseye biraz göz atalım.

Mesele mesele ben bir tane kızla kavga etmiştim. O aptal kız benle Yağız'ın hakkında saçma sapan konuşmuştu hayır yani yakıştırmazsın olabilir okey ama yani ileri geri konuşması sinirlilerimi bozmuştu. Almanca sınavında bu konuyu düşündüğüm için haliyle sınavada odaklanamamıştım. Sınavdan çıkıp kantine gittiğim gibi o kızı masada otururken görmüştüm. Hızlıca o topuz yaptığını saçından tutup çekerek ayağa kaldırmıştım. Allah'dan saçını topuz yapmıştı çünkü açık olsaydı bu kadar yolamazdım. Her neyse Yağız gelip beni belimden tutup çekmeye çalışırkende onunda karnına dirseğimle vurmuştum. Hayır yani ona söylüyordum ben kavga ederken yaklaşma diye ama anlayan kiiim sonradan onun karnına bakınca da baya kızarmış olduğunu görmüştüm anlaşılan sert bir şekilde vurmuştum. Her neyse sonra müdür beyciğimiz Poyraz abimi aramış o gelmişti hayır yani Rüzgar aşkım abimi arasaydı ya da Berk'i arasaydı ne güzel olurdu. Neysem öyle işte Poyraz abimde hâliyle beni baya azarlamıştı.

Mesele mesele başkaaaaa bide Yağız kavga etmişti saçmalamayın o kavga ederken 'Yagız'ım etme yapama' dememiştim. 'Yağız bir kere daha vur sonra bırak.' demiştim. O da beni dinlemişti. Yağız'ın anne ve babası da şehir dışında oldukları içinde Rüzgar abim gelmişti biraz bizi azarladıktan sonra güzel bir şekilde hallolmuştu.

Mesele mesele başkaaaaa aaa hatırladım şimdi Yağız'ın telefonu bozulmuştu o da annesinden beni arayıp Instagram şifresini vermişti. Biri ona yazarsa haber vereyim diye. Bende onun ınstagramında dolaşırken hooiop bi pislik kız Yağız'a yazıp yavşamasın mı bende devreler atmasın mı? Atsın. Her neyse bende Yağız'ın adına 'Sevgilim var lütfen böyle şeyler yazmayın rahatsız oluyorum.' deyip gönderdim sonra o aptal kız yine aynı şeyi yapınca bende kızı Yağız'ım aşkımdan engelledim. Sonra kızın hesabını arkadaşlarıma attım işte Işıklara Canlara falan kızın hesabını şikayet etsinler kapansın diye. Yağız'ım aşkımında hiç bir şeyden haberi yoktu ona söylememiştım ama o pislik Yaman gidip Yağız'a anlatmıştı. Ben Işık'a olayı anlayınca Yaman'da yanındaymış Yaman'a anlatmış öyle duyulmuştu. Her neyse ondan sonra biz Yağız ile halletmiştik gülmüş iyi yapmışsın demişti aşkım yawrum sonra babası ona telefon alınca ben Instagram şifresini değiştireceğini düşünmüştüm ama tabikide böyle bir şey olmamıştı. Onun ınstagram'ı hâlâ bendeydi ama sakin olun relax benim ki onda değildi. Kızlar siz siz olun sakın erkolara insta şifrenizi vermeyin okey!

Aaah ah öyle işte bı devir resmen bitmişti ağ ağ yeminle ağlayasım vardı. O yüzden ağlamaya gidiyorum 😭😭😭

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin