"Doğruyu söyle çok mu özleyeceksin beni?" diye saçımı okşayıp soru soran Poyraz abimle gözlerimi sıkıca kapayıp açtım.
"O da nereden çıktı kurtuluyorum senden. Ooo haftasonu erkenden uyandıran yok bana kızıp azarlayan yok her sabah saat beşte odama polis gibi baskın yapan yok daha ne isterim ki?" dememle hafifçe saçımı çekmişti.
"Gündüz çok ağlamışsın kuşlar bana öyle söyledi."
"Hangi kuş yalan söylemiş canııııım o kadar sevinçten güldüm ki gözlerim yaşardı o kuşta ağlama zannetmiş."
"Öyle mi?"
"Hmhm öyle."
"Ama ben seni çok özliyecem." demesiyle içimden bir şeyler kopmuştu bende onu çok özleyecektim. Büyük ihtimalle evde ablamdan çok onun yeri gözükecekti.
"Abiii."
"Söyle cimcime?"
"Seni çok seviyorum bende seni çok çok özliyecem."
"Sana kurban olurum senide alıp götüreyim mi gel benle yaşa." deyip sıkıca sarılmıştı bana.
"Nıç olmaz annem babam var benim hoşt sana mı kaldım hem Yağız'ım izin vermez." deyip gülmemle sabır dilemişti.
"Özüne dönmüşsün şu konuşmalara bak." demesiyle güldüm.
"Hadi uyu artık yarın erken kalkıcaz." demesiyle dudaklarımı büzdüm.
"Heycanlı mısın?" diye sordum.
"Çoook." demesiyle sıkıca ona sarılıp gözlerimi kapattım. Güzel şeyler olsun.
&
Yağız'ım da Yağız'ım: Güzelim.
Ben: Aşkııımmm günaydıınnn.
Yağız'ım da Yağız'ım: Günaydın bebeğim ne yapıyorsun?
Ben: Hiç elimi yüzümü yıkadım sabah Işıl yengem ve babası Merve yengem ve Işık geldi hep birlikte kahvaltı yapacaz sonra hooop kuaför gelecek ya da biz gidecez.
Ben: Yağız ya sende gelsene kahvaltıya yapmadın demi.
Yağız'ım da Yağız'ım: Yapmadım da ömür mu ki?
Ben: Olur olur hadi gel.
Yağız'ım da Yağız'ım: Anne bi sorsan.
Ben: Annem zaten gelsin demişti gerçekten abimler yüzünden sana söyleyemedim dün Poyraz abimle uyuduk ondan.
Yağız'ım da Yağız'ım: Deniz.
Ben: Ya gerçekten hem çekinme herkes burada ablamlar yengemler Işık Güneş ablalar herkes.
Ben: Hatta sen Yaman'ı da al gel ama acele edin.
Yağız'ım da Yağız'ım: Tamam o zaman görüşürüz orada.
Ben: Tamamdır aşkım dikkat et.
Yağız'ım da Yağız'ım: Tamam civcivim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
General FictionGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...