Eve gelmiş annemle konuştuktan sonra hemen odama geçmiştim. Oldukça yorgundum. Hemen üstümü değiştirerek yatağıma girip Berk abime mesaj attım odasında olduğunu annem söylemişti. Beş dakikaya zaten odamda olmuştu. Yatağıma gelip yanıma uzanarak ikimizide örttü.
"İyisin değil mi fıstığım?"
"İyiyim uykum var sadece."
"O zaman uyuyalım sonra konuşuruz." demesiyle başımı sallayıp ona sıkıca sarılarak gözlerimi kapattım. Bugünü düşündüm, Yağız'ı, beni, bizi ve olanları... Yüzümde oluşan minik bir gülümsemeyle Yağızlı rüyalara daldım...
&
"Güzel kızım hadi uyan babacım yemek hazır." diyerek saçlarımda gezinen kocaman ellerle gözlerimi açtım.
"Baba birazcık daha lütfen."
"Hayır, bak gece yarısı uyuyamayacaksın yoksa."
"Ama-"
"Aması yok güzelim hadi kalk artık sen iyi misin?"
"İyiyim babacım bekle yüzümü yıkayıp geliyorum." deyip banyoya geçip elimi yüzümü yıkadım.
Odama girmemle babamı komidindeki ikimizin fotoğrafına gülerek baktığını gördüm.
"Çok güzel çıkmışız değil mi?" diye sordum yanına giderek.
"Sen varken kötü çıkmamız mümkün değil." demesiyle gülüp koluna girdim.
''Bencede sonuç olarak mükemmelim efsaneyim zekiyim güzelim çalışkanım e birazda üşengeç ve tatlıyım." dememle gülmüştü.
"En önemlisi benim kızımsın." demesiyle göz devirip güldüm. Birlikte odamdan çıkıp yemek odasına doğru merdivenlerden iniyorduk. E tabi inerken de babam sürekli iyi olup olmadığını geçen hafta niye o hâlde olduğumu soruyordu. Bende Poyraz abimle küs olduğumuzu ama barıştığımızı ve hasta olduğumu söylemiştim. En sonunda o da kurcalamaktan vazgeçip saçlarıma öpücük kondurmuştu.
Yemek odasına geçmemizle ablamı öpüp yanına oturdum, valla diğerlerini öpmeye üşenmiştim çok kalabalığız yahu!
Doruk'un bana göz kırpmasıyla öpücük atıp güldüm. Bu bizim dilimizde 'her şey yolunda" demekti. Her şey yolunda mı orası meçhul ama yoluna girdiği kesindi.
Rüzgar abim önündeki yemekle oynuyordu ve oldukça düşünceli olduğu belliydi. Poyraz abim, abime seslenip 'ne oldu' anlamında göz kırpmasıyla abim 'sonra' demişti.
Daha sonra bana ve ablama bakıp gülümsedi. Yemek genel olarak klasik geçmişti yani kötü değildi eğlenceli tatlı tatlı sohbetliydi.
Babamın "Ben anneniz amcanız ve yengeniz dışarıya çıkacaz bir şeyler içip tatlı yiyecez isterseniz sizde gelin." demesiyle Poyraz abim konuştu.
"Volkan buraya gelecek baba." derken Berk abimde "Benle Doruk Demirlerle dışarıda buluşacaz." demişti.
Babam da "O zaman saçma sapan şeyler yapmayın birkaç gündür şirkettesiniz bir şey yapmışsınız anlaşılan fark etmediğimi sanmayın. Berk kardeşin sana emanet ona göre." demişti elindeki çatalı onlara doğru uzatarak. Berk ve Doruk 'tamam' derken annem konuştu.
"Kızlar siz ne yapacaksınız?"
"Deniz kabul ederse bizde dışarıya çıkalım." dedi ablam.
"İyi olurda ikimiz tek mi çıkacaz?" dememle Rüzgar abim hemen ablama bakmıştı.
"Yani ben abla kardeş takılırız diye düşündüm ama istersen Merve Işıl Işık gelebilir." demesiyle başımı iki yana salladım. Ablamla baş başa olmamız daha iyiydi. Rüzgar abim ablamın konuşmasından sonra hemen önüne dönmüştü. Ağ ağ...
"Nehir Deniz'i saçma sapan ortamlara sokmak yok düzgün yerlere gidin dikkat edin tamam mı kızım?" diye babam konuştu. Bu ailede niye çocuğa güven yoktu yaa dhdbdh sanki belalıyız.
"Yaa baba sen niye bize güvenmiyorsun Deniz'e Poyrazla Rüzgar abime bir şey söylemiyorsun anca ben Doruk ve ablam." diye Berk abim isyan edercesine konuşmuştu. Yani bu konuda birazcık haklı olabilirdi. Ama onlarda başlarını sürekli belaya sokmasınlar canım.
"Neden acaba oğlum sen hiç düşündün mü? Başınızın beladan kurtulduğu mu var eğlencez diye çıkıyorsunuz o gece evde yoksunuz ya otelde ya da karakolda geçiyor geceniz." demişti.
Ablam "Tamam peki ben baba?" diyerek babama bakarak sordu.
"Kızım senide biliyoruz bunlardan farkın yok senide karakoldan az çıkarmadım. Sen Deniz'e göre daha asi birisin. Deniz'de ilk başlarda öyleydi 'al dedim tüm çocukları karakoldan toplarım böyle' ama öyle olmadı nedeni bilinmez ama Deniz'de duruldu abinler gibi." dedi babam.
Poyraz abimin mırıldanarak "Biri durduruyorsa demek." deyip bana bakmasıyla konuştum.
"Babacım valla bende okul yüzünden zaman bulamıyorum biliyorum karakollar beni çok özledi ama bir kaç ay daha sabretsinler bi okul bitsin her gün orada olurum." dememle hepsi gülmüştü. Annemle babam başlarını 'sizden adam olmaz' gibisinden salladılar.
"Bu ne karakol sevdası kime çektiniz böyle?" diyen annemle babam anneme dönüp göz kırpıp konuştu. "Kızlar sana oğlanlarda bana anlaşılan." demişti.
Bu şekilde yemek faslı geçmiş hepimiz hazırlanıp evden çıkmıştık. Tabi annem sürekli dikkatli olmamız gerektiğini geç olmadan gelmemiz gerektiğini söylemişti. Ablamın umrunda olduğu pek söylenemezdi ama yinede annemleri dinleyeceğini biliyordum.
Ablamla birlikte Forum Avm'ye gelmiştik. İlk bı kaç üst baş bakıp almıştık daha sonrada cafeye geçtik.
Birlikte kahve ve waffle istedik.
"Konuştun mu Yağız ile?" diye soran ablam ile elimdeki çatal ve bıçağı bırakıp kollarımı birleştirdim.
"Gibi gibi."
"Nasıl yani?"
"Bildiğimi söyledim, neden bana söylemediğini falan filan."
"Devam edecek misiniz ne yapacaksınız."
"Bilmiyorum onu daha konuşmadık."
"Ne düşünüyorsun peki?"
"Bilmiyorum onu çok seviyorum ama-"
"Ama?"
"Ama korkuyorum onu kaybetmektende korkuyorum. İyi olsun iyi olalım istiyorum."
"Birbirinizi iyi yapacak olan sizlersiniz, siz birlikteyken iyi ve mutlusunuz."
"Ya orası öyle ama işte aması var abla..."
"Yağız bir şansı daha hak ediyor Deniz ve sen onu seviyorsun çocuk sadece senden bir şey gizledi ve pişman."
"Öyle... Her neyse konuyu değiştirebilir miyiz artık?"
"Tamam o zaman bana gelinlik modelleri bakalım." deyip heycanla konuşan ablama güldüm. Birlikte eleştire eleştire birkaç tane model bulmuştuk öyle böyle derken iki saat daha bu şekilde vakit geçirmiştik. Tabi bu Volkan abimin (kuzen)bizi aramasıyla son bulmuştu, ablamla birlikte abimlerin yanına eve geçmiştik.
Minik bir bölüme karşınızdayımmm😽😽
Bölüm hakkında düşünceleriniz?
Eee nelercikler olsun¿
İyi okumalar.😽😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçenek
Ficción GeneralGerçek aile. Hayatın kendisi mi oyundu ya da biz insanlar mı oyun oynuyorduk? Sanki bir oyunun içine mahkum edilmiştim ve tek bir seçenek vardı istesemde istemesemde o seçeneği seçmek zorundaydım çünkü başka bir yolu yoktu. Bizler geleceğimiz için p...