45

318 16 3
                                    

Nehir'in Anlatımıyla

Yorulmuştum hemde fazlasıyla beni yoran ne işimdi ne ailemdi ne de başka bir şey beni yoran sevgimdi aşkımdı beni yoran Eren'di....

Eren sevdiğim adam hayatım her şeyim.

Sakinlikle elimdeki dosyayı kapatıp hemen odamdan çıkmıştım. Dayanamıyordum artık beni görmezden gelmesine dayanamıyordum.

Kapıyı çalmadan hemen Eren odasına girdim kaşlarını çatarak başını hemen kaldırıp bana bakmıştı.

"Birincisi kapı çalma adabı bilmez misin sen ikincisi ise ne oldu buraya gelmeni gerektirecektir bı dava yok bu yüzden çıkabilirsin."

"Birincisi kapı çalma adabım var ikincisinin cevabını öğrenmek için beni dinlemeyeceksin."

"Kısa kes dinliyorum."

"Eren.... Bak ben gerçekten çok yoruldum pişmanım geçen yıllarımız için köpek gibi pişmanım özür dilerim Allah benim belamı versin ki özür dilerim affet artık beni ben yapamıyorum her gün seni görüpte yanında olamamak beni kahrediyor. Bak şu an aramızda üç adım var ama gerçekte üç bin bin adım, sana bu kadar yakın bir o kadarda uzak olmak istemiyorum. Lütfen artık, cidden yoruldum 1 ay oldu ya koskoca bir ay yapamıyorum artık." deyip arkamı döndüğüm an gözümden bi damla yaş gelmişti. Yaşlar bir birini kovalarken yavaş bi o kadar da sert adımlarla kapıya doğru ilerledim elimi kapının koluna koyup tam çıkacağım an elimin üstün başka birinin el gelmişti Eren'in. Hızlı bir şekilde kapıyı kilitleyip beni kendine döndürür döndürmez dudaklarıma yapışması bir olmuştu. Dudakları dudaklarımın üstünde hareketsizce sert bir şekilde sürüyordu yavaş yavaş hareket etmeye başlamasıyla tamamen onun ve kapının arasında sıkışmıştım. Öpüşü giderek derinleşince bende dayanamayarak karşılık vermiştim. Şu an nerede olduğum ne yaptığım önemli değildi önemli olan yanımda Eren'in olaması ve bunu istememdi.  Eren seri bir hareketle kucağına almış arkamızdaki koltuğa uzandırmış üstüme çıkarak tekrar öpmeye başlamıştı. Bu sefer kısa bir öpüşmenin ardında geri çekilip üstüme oturmuştu...

"Beni mahvediyorsun ve bunun farkında bile değilsin."

"Özledim Nehir hemde çok özledim."

"Bende" diye mırıldandım.

"İlk defa gururumu hiçe saydım beni bir daha pişman etme tamam mı?" diye sorduğunda 'tama-" deme kalmadan üstüme uzanıp tekrar sert bir şekilde öpmeye başlamıştı. Bi eli boynumda diğer eli ise belimde geziyordu benim ise bir elim ensesinde diğer elim ise onun belindeydi.

Geri çekilip "E-eren yeter artık biri gelecek." dediğimde beni takmamış bu sefer boynumu öpmeye başlamıştı.

"Ereeen lütfen bak söz daha sonra tekrar devam ederiz."

"Sen Nehir Karaman bir kere daha hayatıma girdin bundan sonra çıkamazsın dudaklarını dudaklarımla mühürlediğim kız benimle evlenir misin?" dediğinde şoka girmiş daha sonra ise heyecanla 'evet evet evet' diye mırıldanıp bu sefer onun dudaklarını öpen ben olmuştum.

Eren geri çekilip beni kendi kucağına alarak tekrar öpmeye başlamıştı.

Ahhh bu oğlan beni deli ediyordu...

&&&&&&&&

Şu an Eren ile el ele bizim evin kapısının önündeydik. Aileme tekrar birlikte olduğumuzu söyleyecektik.

"Eren dudaklarım hâlâ şiş mi?" diye sordum.

"Hayır güzelim değil ama bir daha lütfen öyle öpmeme izin verme şimdi canın acımıştır." demesiyle güldüm.

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin