22

535 21 2
                                    

"Abi bak valla bir şey yok sen bana güvenmiyor musun? O aramızda sadece espiri"

"Bana yalan söyleme Deniz çocukla sarılmışsın kocam diyorsun ki hâlâ konuşuyorsun"
Şu
"Abi şaka maksadında"

"Deniz nesi şaka bir daha o çocukla konuşulmayacak"

"Abartıyorsun ama hem zaten arada sırada konuşuyoruz ve ben yanlış bir şey yapmıyorum."

"Ben mi abartıyorum, bir çocuk için beni karşına alıyorsun Deniz."

"Abi benim seni karşına aldığım falan yok saçma sapan triplere giren sensin Taylan benim arkadaşım dışarıdan nasıl gözüküyor bilmiyorum ama senin zannettiğin gibi bir şey yok aramızda."

"Ne halin varsa gör Deniz tamam mı ne halin varsa gör " deyip sinirli bir şekilde odadan çıkıp kapıyı çarptığında gözlerim dolmuştu.

Sinirle elimi saçlarıma geçirdikten sonra yatağa oturup düşünmeye başladım.

Dün Rüzgar abim Taylanın bana yorumunu görmüştü üstüne üstlük Taylanla mesajlaşmıştık, konuşmayıda gördükten sonra hepten sinirlenmişti.

Kapımın tekrar açılmasıyla içeriye annem gelmişti. Yanıma oturdup ellerimi tuttuktan sonra konuşmaya başladı.

"Güzelim neler olduğunu anlatır mısın?"

"Anne zaten olanları biliyorsun, arkadaşım yorum yapmış sonra biz onunla mesajlaştık Rüzgar abim de yanlış anlamış. Taylanla aramızda olan bir olay var bu yüzden bana karım diyor o aramızdaki espiri abimde yanlış anlayıp kızdı o çocuk için beni karşına alıyorsun dedi. Ama öyle bir şey yok ben abimi karşıma almadım almamda zaten."

"Anlıyorum kızım ama Rüzgar abini biliyorsun kıskanç biri peki sen Taylana karşı bir şey hissediyor musun?"

"Hayır anne o biraz değişik biri ayran gönüllü bu yüzden ikimiz imkansız yani"

"Tamam kızım ben abinlede konuşurum eğer birini seversen ya da hoşlanırsan bana söyle olur mu bunun için sana kızmam benden bir şey saklamanı istemiyorum" deyip sarıldığında bende ona sarılmıştım.

"Tamam annecim merak etme sen"

"Tamam kızım ben içeri geçeyim sende gel yemek yiyecez amcanlar gelecek"

"Tamam şey anne yanımda olduğun için teşekkür ederim" dediğimde gülümseyip tekrar yanıma gelmişti.

"Bunun için teşekkür etme Deniz ben senin annenim ve yanında olmam benim görevim sen benim güzeller güzeli kızımsın yanlış bir şey yapamayacağını da biliyorum bu yüzden sen hep iyi ol mutlu ol" deyip odadan çıkmıştı.

Derin bir şekilde nefes aldıktan sonra odamdan çıkıp banyoda elimi yüzümü yıkamıştım. Salona geçtiğimde babaannem annem hariç herkesin oturduğunu gördüm. Dedem yanını işaret edip gülümseyince yanına oturup sarılmıştım. Kimseden çıt çıkmıyordu Rüzgar sinirle bacağını sallayıp bana bakıyordu Doruk ve Berk telefonla uğraşıyorlardı. Poyraz gözlerini kapatmış bir şekilde oturuyordu ama kaşları çatıktı babam ise bir kaç dosya okuyordu.

Babaannemin içeriye girip konuşmasıyla hepimiz dikkatimizi ona vermiştik.

"Geldiler, güzel torunum sende endişelenme tamam mı her şey güzel geçecek?" Dediğinde gülümseyip cevap vermiştim.

"Tamam babaannem"

Zil çaldığında annem kapıyı açıp bir kadınla hemen sarılmıştı anladığım kadarıyla o kadın yengemdi.

Herkes bir birileriyle sarılmış şu anda bana bakıyorlardı.

"Şey ben Deniz hoşgeldiniz" deyip amcama elimi uzattığımda elime memnun olmamışçasına bakmıştı titreyen elimi çekip anneme baktığım sırada bir beden bana sarılmıştı. Anladığım kadarıyla kendisi amcamdı. "Asıl sen ailemize hoşgeldin Deniz"  deyip samimi bir şekilde gülümsediğinde bende gülümseyip cevap verdim.

SeçenekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin