"You fucking homme inutile!!" (lelaki tak guna) penumbuk kananku dihayun ke arahnya namun segera ditepis kasar.
"That's not my fault!" lelaki itu menempik marah.
Bergema bilik tidur yg luas itu dengan suara kasarnya. Pisau di tangan kiriku segera aku alihkan ke kanan. Gigiku terketap. Lelaki itu turut menggenggam erat pisau di tangannya.
"Tu es merde!" aku menengking lelaki itu seraya melayangkan kaki kananku pula ke wajahnya.
Pantas dia menepis namun penamparnya yg tiba-tiba naik tidak berjaya aku elak.
Pang!
Pergerakan aku dan lelaki itu serentak terhenti buat seketika.
Tajam renunganku berbalas dengannya yg kini hanya berjarak satu depa dewasa.
Buku limaku terkepal saat lelaki itu membawa pisau belati milikku ke hadapan wajahnya, tanda siap untuk menerima serangan.
"You should stop, cheriè." tidak teratur nafasnya saat menuturkan ayat tersebut.
Cheriè? Who the fuck is his cheriè?
Aku perhati pergerakan dadanya yg kelihatan liar turun dan naik mencari oksigen, nafasnya kedengaran tercungap-cungap kerana lelah memberi dan menahan serangan sejak tadi.
Mata kelabunya tidak lepas merenung mataku yg aku sangat pasti sedang membengkak teruk saat ini kerana terlalu banyak menangis.
Dan semua itu berlaku adalah kerana salahnya. Bicaranya kasar dan sangat menyakitkan.
She almost die! I almost fucking lose her!
Hanya mengingatkan itu, amarahku yg selama ini hanya mampu dihadam di dalam mula serasa membakar ingin dilepaskan keluar.
"I will not fucking stop until I make you feel the fucking same thing." bergetar bicaraku yg keluar sebelum senyuman sinis mula terukir perlahan-lahan di wajahku.
Tidak membuang masa walau sesaat, pisau di tanganku terus dihayun laju.
Sasaranku adalah dada kirinya.
Pantas lelaki itu mengelak namun kakinya aku kunci rapat membuatkan dia hilang imbangan lalu terduduk jatuh.
Saat dia berusaha untuk memberi serangan, lututku pula yg menyapa wajahnya. Darah yg mengalir keluar pantas dia kesat kasar.
Pisauku diangkat tinggi ingin dihunus ke dadanya namun kali ini kakinya yg sudah terlepas dari kuncianku tiba-tiba naik menendang kuat perutku.
YOU ARE READING
Young Blooded Mafia
Misterio / SuspensoWARNING : This story contains very strong language, drug abuse, and little torturing that might not be suitable for those who are underage. Read at your own risk though, you've been warned. ***** "There's still some time left for you to take a step...