49 | Beautiful But Dangerous

177 30 0
                                    

Rina's POV :

Irama dan rentak muzik yg rancak memenuhi kawasan kolam di luar rumah agam yg sangat mewah di hadapanku. Ada yg sedang mandi dengan gelak ketawa- yg mana hampir kesemuanya adalah anak-anak buah King dan ada juga yg hanya bersantai dengan minuman keras atau ringan yg tersedia di kawasan luar tersebut. Suasana malam pekat yg dingin tidak sedikitpun menghalang para manusia di situ untuk mengecapi nikmat dunia yg tiada bandingnya. Pil-pil khayal dibagi sesama mereka. Tubuh turut menari mengikut rentak muzik yg berkumandang.

 Tubuh turut menari mengikut rentak muzik yg berkumandang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Di kawasan dalam rumah agam itu juga begitu. Di tengah-tengah ruang tamu yg besar itu mempunyai balkoni di atasnya yg bersambung dengan tangga dari bawah. Rekaan ruang dan perabotnya moden bahkan hampir serupa dengan rekaan beberapa buah kelab yg pernah dikunjungiku sebelum ini ketika berurusan dengan para pembeli Darkrose. This freaking mansion was really huge. But a bit smaller than Darkrose's considered that our villa have five freaking floor.

 But a bit smaller than Darkrose's considered that our villa have five freaking floor

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*the vibes almost similar to these two pictures lovelies. I am trying so hard to make it easier for you guys cause my imagination was running too wild when I wrote this again. Hee ;-)

Muzik di dalamnya kedengaran lebih sayup dan lampu yg dipasang juga tidaklah terlalu banyak. Sebahagian daripadanya adalah neon menjadikan kawasan bawah yg luas itu kelihatan malap. Terdirilah beberapa penari dan juga penggoda yg begitu menarik perhatian dengan pakaian yg mencolok mata. Kelaparan para lelaki akhirnya bakal terpenuhi. Ada yg mula bercumbuan dan ada juga yg sudah kehilangan beberapa pakaian dari tubuh mereka kerana aksi panas yg sedang berlangsung saat ini. Wanita terutamanya.

Beberapa dari mereka juga ada yg memilih untuk hanya bersantai dengan sebatang rokok atau cerut di antara jari mereka, menikmati pertunjukan wanita yg berada di hadapan mata. Ya, parti liar ini adalah syurga.

Lengan sasa milik Luth yg kelihatan segak bersut hitam di sebelah aku paut erat sekaligus mencantumkan lengan kami berdua bersama. Fifi di sisiku turut begitu, bergandingan dengan Jack di sisinya manakala Nia pula bersama Eddy. Nana juga turut sudah memaut lengan Alex saat kami semua mula melangkah semakin jauh ke dalam rumah agam tersebut. Fadh dan juga Raiz di belakang kami. Arahan para lelaki sebenarnya agar kami bergandingan. Menunjukkan bahawa para gadis sudah berpasangan untuk mengelak tangan lelaki-lelaki yg lain. Ramai antara mereka yg sudah terlalu mabuk untuk dikawal.

Young Blooded MafiaWhere stories live. Discover now