Warning beforehand : This chapter has a lot more cursing than it usually does. I mean, a lot! Just so you know lovelies.
Ary's POV :
Kenderaanku diberhentikan dalam kegelapan malam di balik pokok-pokok tebal yg berdiri megah di hadapanku, hanya berjarak beberapa meter sahaja dari lokasi kenderaan Ezra yg sedang terparkir di hadapan bersama dengan beberapa lagi jeep hitam milik anak-anak buahnya yg lain. Lampu kenderaanku pula sememangnya tidak terpasang.
"Dia akan masuk lebih jauh kalau kau tak show up sekarang." Fifi bersuara perlahan memberi peringatan namun matanya tetap fokus memerhati setiap pergerakan manusia yg berada di hadapannya.
"Kemungkinan dia datang sini?" aku menyoal pendapatnya.
"Aku rasa dia cuma nak kacau tempat kau. Dia tahu kawasan ni bawah kau tapi dia masuk jugak. Aku tak rasa dia tahu location villa kita dekat sini."
Aku mengangguk sedikit. "Aku pun rasa macam tu jugak."
"Boss, budak-budak pompuan tu dah mula bergerak balik, diaorang nak cuba masuk dalam lagi." suara Luth kedengaran tiba-tiba.
"Stop them." aku memberi arahan.
"Hell yes!" Luth memekik di talian kami seiring dengan bunyi senapang yg dilaraskan hampir serta-merta.
This is absolutely a brave step of her. A sign of her challenging me. But Darkrose's safety always comes first. And if the bastard know where our villa exactly located, well, let's just say that we're in a big trouble.
"Ary, kau kena keluar." si gadis di sebelahku bersuara lagi saat Ezra yg kelihatan sangat marah mula bergerak ingin masuk ke dalam kenderaannya semula. Kelihatannya mereka semua sudah ingin bergerak.
"Boss, what do we do?" suara Jack kedengaran, pastinya turut sedang memerhati keadaan yg sama.
"Ugh I'm wearing sweats for God's sake!" keluhanku terlepas saat mataku turun melihat pakaianku. Sweatpants dan juga sweatshirt berwarna kelabu melekat di tubuhku.
"Boss?" Jack menyoal lagi.
"Jack, kau keluar." arahanku keluar buatnya sebelum mencapai MP5 yg berada di tempat duduk belakang. "Fif, kau stay. Keep giving orders." langkahku dibawa keluar dari Camaro milikku lalu melangkah ke arah lima buah kenderaan di hadapan. Jeep kuning yg berada di hadapan sekali aku hampiri dengan Jack yg sudahpun berada di belakangku, menyelaraskan senjata di tangannya.
Sebaik sahaja ternampak kelibatku, laju sahaja Ezra bergerak turun dari kenderaannya dengan senjata yg turut sudah naik terarah kepadaku. Anak-anak buahnya mengelilingi kami berdua dengan pelbagai senjata di tangan masing-masing.
"Get your boys down!" wanita itu tiba-tiba memekik saat sudah berjarak beberapa langkah dariku, pistolnya teracu tepat ke arah kepalaku.
"Now why would I do that?" aku tergelak sinis. "You're in my territory. According to our rules, I can put a fucking bullet in your skull within a second you cross my line."
Laju sahaja kepala wanita itu meliar ke sekeliling hutan tebal tempat kami berdiri. Ketika waktu malam, kawasan ini kelihatan lebih menakutkan dari yg sepatutnya. "Where's your weapons? You must be put your sniper somewhere near here right?" dia menyoal keras. Matanya kini merenung tajam ke arah Jack, satu-satunya manusia yg berdiri denganku saat ini. Anak-anak buahnya turut memerhati kawasan sekeliling, bimbang andai ada yg tiba-tiba melepaskan tembakan dari kegelapan. Hanya cahaya dari lampu kenderaan mereka sahaja yg menerangi kawasan gelap tersebut.
"Drop the guns, Ezra. I won't hesitate." aku memberi amaran turut keras. Sama sepertinya, senjataku turut diacu ke arahnya begitu juga dengan Jack.
"Tarik budak-budak kau!"
YOU ARE READING
Young Blooded Mafia
Mystery / ThrillerWARNING : This story contains very strong language, drug abuse, and little torturing that might not be suitable for those who are underage. Read at your own risk though, you've been warned. ***** "There's still some time left for you to take a step...