1.Bölüm

2.7K 67 11
                                    

9 Ocak 2021

Sona bıraktığım annemin de elini öpüp beni almak için gelen arabaya doğru ilerledim.

"Hoşça kalın güzel ailem. Size söz şampiyon olup döneceğim!"

"Bravo sana Ayşe!"

Hepsine elimle öpücük attıktan sonra arabaya bindim, sol tarafımda beni izleyen kamerayı kafama takmadan gözlerimi kapattım ve şampiyonluk hayalleri kurmaya başladım.

Gözlerimi şoförün seslenmesiyle açtığımda havalimanına geldiğimizi anladım. Ona teşekkür edip arabadan indim. Bagajdan takımımla uyumlu renkte olan mavi valizimi alıp dış hatlar yazan alana doğru ilerledim.

Bekleme alanına geldiğimde tanıdık bir sürü sima vardı. İlayda'yı görünce ona doğru ilerledim.

"Selam!"

"Ayşe gelmişsin. Hoş geldin!"

"Evet geldim İlayda ama yol gerçekten çok sürdü."

Kafasını olumlu anlamda sallayıp elini arkama doğru salladı. Sonra da bağırdı.

"Poyraz burdayım!"

Poyraz, bu isim hem seçmelerden hem de tanıtımdan çok tanıdıktı.

"Selam!"

İlayda eliyle beni gösterdi.

"Tanışmış mıydınız?"

Ben gülümserken o hemen konuştu.

"Gülen yüzümle güldüreceğim, rüzgarımla parkurları estireceğim! Hazır mısınız?"

Benim tanıtımdaki repliğimi eksiksiz söylediğinde şokla ona baktım. Elini uzattı.

"Yiğit Alp Poyraz ben Poyraz tercihim."

Yiğit? Poyraz sert esecek? İşte taşlar şimdi oturmuştu. Kısa bir beklemeden sonra elimi uzattım.

"Ayşe Yüksel ben de memnun oldum."

1 Ay Önce

Ömer Asaf'ın sesiyle sıçradım.

"Teyze telefonun çalıyor!"

Küçük olduğu için tam konuşamıyordu ama ne dediğini onunla sürekli birlikte olduğum için net anlıyordum.

Hemen telefona koşup arayan numarayı uykulu sesimle açtım.

"Alo?"

"Günaydın Ayşe Hanım! Acun Medya'dan Sibel ben."

"Günaydın Sibel Hanım sizi dinliyorum."

"Katıldığınız seçmeler sonucu Survivor 2021 Gönüllüler takımına seçilmiş bulunmaktasınız. Son testler için sizi Acun Medya'ya bekliyoruz."

Telefonu kısa bir anlığına elimle kapatıp şokla bağırdım sonra tekrar telefona döndüm.

"Tabii hemen geleyim ne zaman?"

"İki gün sonra gelirseniz ilgileniriz."

"Tamam çok teşekkür ederim!"

"Ben teşekkür ederim iyi günler."

...

Seçilmemim üstünden tam 20 gün geçmişti artık sadece tanıtım çekimi kalmıştı. Diğer takım üyeleriyle bir WhatsApp grubumuz vardı ama doğrusu hiç girip bakmamıştım kim neyin nesi diye. Tanıdığım birkaç kişi vardı tabii ki. Emin, Aleyna, Steven ve İlayda. Bazıları tam seçilmişken yedeğe düşmüşlerdi bir tanesi de arkadaş olduğum Sergen olmuştu. Onun için çok üzgündüm ama elimden bir şey gelmemişti tabii.

Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin