Açıklama

772 39 59
                                    

Selam,

Ben birkaç bir şey yazmak için geldim. Önce Ayşe'nin, sonra Poyraz'ın hakkının bir federasyon uğruna yemiş olmalarını ne kadar pozitif olmaya çalışsam da atlatamadım ben. İsmail sezonun başından beri şampiyon olacağını biliyor gibiydi adeta. Bu da tabii ki akıllara kurgu düşüncesini tekrar tekrar getirdi.

Performans olarak bakıldığında Survivor tarihinin en çok oyun alan yarışmacısı Ayşe dururken, aylarca hem performans tablosunda hem de sms anlamında birinci olan yarışmacı Poyraz dururken, ağzından küfrü eksik etmeyen insanların dış görünüşüyle dalga geçen herkes emekleriyle çabalarken yemek çalan kişi sırf güreşçi diye şampiyon yapılıyor.
Çok yazık.

Her şeye rağmen iyi ki bu sene de bu yarışmayı izlemişim ki bana iki tane kocaman yürekli Poyraz ve Ayşe'yi kattı. Onlar ne kadar şampiyonluk yolunda algılara takılıp sendeleselerde biz onların bundan sonraki her başarısında onların arkasında ve yanında olacağız, sendelediklerinde düşmelerine izin vermeyeceğiz. Çünkü bizim sevgimiz Survivor fanlığından ibaret değil. Biz onları ayrı ayrı da olsalar birlikte de olsalar her şekilde desteklemek için söz verdik.

Bizim hikayemiz daha yeni başlıyor. Şimdi sizden isteğim buraya içten duygularınızla "SÜPER AYŞE OLEY OLEY OLEY!" ve
"DELİ POYRAZ OLEY OLEY!" yazmanız.

Birkaç gün bölüm yazamayacağım çünkü Survivor'dan biraz uzaklaşmak istiyorum. Tekrar tekrar onların ismini görünce hakkımızın yenilmesi geliyor aklıma. Ama merak etmeyin ben hemen toparlanırım. Sizi seviyorum.

Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin