14.Bölüm

1K 64 22
                                    

Bu bölümü VedatSedatBozdemir 'e ithaf ediyorum. Güzel yorumların için teşekkür ederim.

İyi okumalar.

...

Barakada Poyraz ile sessiz sessiz otururken Berkay ve Sergen telaşla geldi yanımıza. Berkay meraklı bakışlarımıza cevap verir gibi konuştu.

"Poyraz abi sen ne yaptın? Batuhan'ın çeneyi dağıtmışsın."

Ben pişmanlıkla bakarken Poyraz da bir o kadar ifadesizdi. Sonra da düz bir ses tonuyla konuştu.

"Hak etti."

'Bizim burada diskalifiye olur diye kıçımızdan ter aksın beyefendinin tavırlara bak.'
'Dur iç ses gaza getirme beni şimdi.'

Sergen konuştu bu sefer uyarırcasına.

"Şikayet ederse diskalifiye olursun nerden geliyor bu rahatlık."

Poyraz'ın cevap vermesine fırsat vermeden Berkay üstüne ekledi.

"Ayşe için ölüyorsun ya hani, onu burada böylece bırakmayı göze alabiliyor musun?"

'Bizim için ölüyor muymuş?'
'İç ses konumuz bu mu sence?'
'Ay aman sustum.'

Poyraz da tepemizde dikilen Berkay ve Sergen'in yanına hızla ayaklandı.

"Abi olan oldu. Geçmişe gidip yumruğu geri alamayacağıma göre. Eğer olur da öyle bir şey olursa..."

Sözünü kestim ben de ayaklandım.

"Öyle bir şey olursa ben de çekilirim."

Poyraz beni duymamazlıktan geldi.

"Öyle bir şey olursa iki tane kardeş bırakıyorum Ayşe'nin yanında. Biri Sergen biri Berkay."

Sinirle dürttüm Poyraz'ı.

"Ben de buradayım farkındasın değil mi?"

"Elbette farkındayım güzelim."

Kollarımı göğsümde bağladım.

"Hiç öyle davranmıyorsun da."

Kolunu omzuma attı.

"Sinirlendin mi sen bakayım?"

Konuyu dağıtıyordu. Sinsi. Berkay gülerek konuştu.

"Burdan sonrası bizi aşar, biz kaçalım."

Poyraz eliyle gidin der gibi yaptığında sırıtmadan edemedim. Poyraz baş parmağını gülümsediğim için kıvrılan dudaklarımın üstünde gezdirdi. İçin kıpır kıpır oluyordu. Sonra saçıma götürdü elini. Sonra da gözlerimin üstünde gezdirdi ve sessizce sordu.

"Issız bir adada bile bu kadar güzel olmayı nasıl başarıyorsun?"

Huzurla gülümsedim tam cevap verecekken yanımızda birinin belirdiğini hissedip oraya döndüm. Gelen Meryemdi.

"Allah muhabbetinizi arttırsın çifte kumrular. Poyraz şey diyecektim ben sana. Şu bilekliğini bana versen olur mu? Senin için manevi bir değeri yoksa çok beğendim de."

'Yürü git sarı çiyan. Bir de seninle mi uğraşalım.'
'Aynen öyle iç ses. Aleyna yetiyor da artıyor.'

Poyraz yüzüne o çapkın sırıtışını ekleyip konuştu. Kaşlarımı çatmış onu izliyordum.

"Tabii Meryemciğim beğendiysen senin olsun."

'Meryemciğim?'

Meryemciğim?

Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin