8.Bölüm

1.2K 52 31
                                    

Sevgili okurlar,

Bu bölüm benden harcanankarakter 'e gelsin. Kendisi o kadar tatlı yorumlar yapıyor ki bu bölümü ona ithaf etmek istedim. İyi okumalar.

...

Poyraz Ayşe'yi kucağında kıyıya getiriyordu. Ayşe de kafasını Poyraz'ın omzuna koymuştu. Kumsala geldiklerinde Poyraz sakince bıraktı Ayşe'yi.

"Ayşe iyisin bir şeyin yok değil mi?"

Ayşe huzurla gülümsedi.

"Hiçbir şeyin yok sakin ol sen. Bu arada o gün yani düştüğüm gün oyunu almışsın. Seninle gurur duyuyorum."

Poyraz alnından öptü Ayşe'yi.

"Senin için aldım, sadece sen vardın aklımda."

Ayşe gülümsemesini büyütürken elini Poyraz'ın yanağına götürüp sakallarını sevdi.

"Çok özledim seni hastanede aklımda bir tek sen vardın. Poyraz ben oradayken çok düşündüm ve sana haksızlık yaptığımı fark ettim. Sen bana gerçekten değer veriyorsun ve ben de sana veriyorum. Yani demek istediğim şu birlikte olmamızın önünde hedeflerimizin engel olmasına gerek yok. Emin gitmeden bana 'Bu yolda karşına aşk çıkarsa tepme.' demişti. Ben onu dinlemek istiyorum daha fazla acı çekmeyelim olur mu?"

Poyraz dolu gözlerle dinlemişti Ayşe'yi. Kafasını tutup göğsüne bastırdı. Ayşe de ellerini beline sarmıştı Poyraz'ın.

"Sen istersin de olmaz mı? Bir daha asla bırakmam seni."

...

Geçirdiğim sakatlığın üstünden birkaç gün geçmişti. Bu süre boyunca Poyraz beni çocuğuymuş gibi sürekli koruyup kolluyordu.

Sabah yine herkesten önce uyanmıştım. Ateşin başında oturuyordum.

"Uyandın mı güzelim?"

Poyraz da uykulu gözlerle geldi yanıma oturup kolunu omzuma sardı.

"Oldu bayağı uyanalı hayatım."

"Keşke beni de uyandırsaydın. Başına bir şey gelir diye korkuyorum."

Derin bir iç çekip güldüm.

"Poyraz günler geçti ve ben iyiyim. Kendimi de koruyabilirim. Korkmana gerek yok artık."

Poyraz alnımdan öptü beni.

'Ayşe söyle öpmesin bizi.'
'Neden iç ses?'
'Tekrar tekrar aşık olmaktan yorulduk.'

"Güzelim korkuyorum işte engel olamıyorum kendime. Neyse bu konuları unutalım şimdi. Sen birleşmede ne giyeceksin seçtin mi? Gerçi güzele her şey yakışır."

'Güzelin miyim gerçekten?'
'İç ses sus artık!'

Poyraz'a gülümsedim. Şarkı olarak ne seçtiğini sormaya karar verdim. Çünkü ben ona
Sezen Aksu-Vazgeçtim seçtiğimi söylemiştim.

"Poyrişim ne seçtin şarkı olarak?"

Gülümsedi.

'Zalimin oğlu çok güzel gülüyor Ayşe...'
'İç ses sus senin yüzünden yanaklarım kızarıyor.'

"Uzunlar diye bir şarkı var biliyor musun?"

Biliyordum ama küçük bir yalandan hiçbir şey olmaz.

"Bilmiyorum mırıldansana biraz."

Kafamı göğsüne gömdüm.

"Uykusunda her biri, yorma sakın kendini
Anlatıp derdimizi onlara
Sen ben bi'kaç kişi, bırakmışız bütün işi
Vurmuşuz kendimizi yollara"

O kadar güzel söylemişti ki nutkum tutulmuştu.

"Beğendin mi güzel gülüşlü kız?"

Kafamı olumlu anlamda salladım.

"Beğendim Poyriş'im."

'Beğenmeyen taş olsun ayol.'
'Sinir falan ediyorsun beni ama komiksin bayağı iç ses.'
'Ne sandın Ayşe sen bensin ben senim sonuçta.'

...

Ünlüler Adası...

Batuhan ateşin başında hayaller kuruyordu. Bu sırada İsmail gelmişti yanına.

"Batuhan ne yapıyorsun?"

"Hayal kuruyorum İsmail abi."

"Ne hayali?"

"Yarın adalar birleşiyor partiden sonra. Bu da Ayşe ve ben aynı adadayız demektir."

"İyisin hoşsun da Poyraz ne olacak?"

Batuhan sinsice sırıttı.

"O işi ben halledeceğim. Artık yalnız değilim bu yolda."

İsmail kaşlarını çattı.

"O ne demek şimdi?"

"Aleyna ve ben konuştuk geçen gün oyun alanında."

İki Gün Önce...

Aleyna oyun başlamadan Batuhan ile Ayşe ve Poyraz hakkında konuşmak için onların bekleme alanına ilerledi.

"Batu selam!"

Batuhan gülümsedi.

"Selam!"

"Biraz yalnız konuşalım mı?"

Batuhan ve Aleyna ormanlık alana ilerledi.

"Bak Batu açık konuyorum seninle. Ben Poyraz'ı seviyorum. Senin de Ayşe'yi sevdiğinin farkındayım. Adalar birleşince güzel birkaç plan yaparak bu işin üstesinden gelebiliriz."

Batuhan'ın da kafasına yatmıştı bu. Ama aklını kurcalayan şey planların ne olduğuydu.

"Gayet kafama yattı ama planlar dediğin?"

Aleyna sevinçle ellerini birbirine sürttü.

"Sen teklifimi kabul ettiğine göre gerisi ben de. Adalar birleşince birlikte ayarlayacağız bir şeyler."

"Kabul."

...

Hello bebekler!

Size bölüm yetiştirebilmek için kısa ve garip bir bölüm yazdım umarım beğenmişsinizdir.

Batuhan ve Aleyna'nın planları hiç masum değil haberiniz olsun.

Ayşe bugün potaya girdi ve çok tehlikeli bir pota ama ben alnı ak bir şekilde çıkacağına canı gönülden inanıyorum siz de inanın.

Öpüyorum kocaman!

Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin