53.Bölüm

370 23 2
                                    

Hep erteleriz hayatımızda bazı şeyleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hep erteleriz hayatımızda bazı şeyleri. Bugün olmazsa yarın olur deriz. Yarın olur tekrar yarın olur tekrar tekrar ve tekrar yarın olur. Bazı şeyleri gereksiz abartırız özür dilerim cümlesini duymak ve egomuzu tatmin etmek için. Aslında hayatın ne kadar kısa olduğunu fark etmeksizin yaparız bunları. Bilemiyor tabii insan başına neler geleceğini.

Ben de öyle yapmıştım ve o saçma hormonlarım yüzünden kalplerini kırmıştım onların. Şimdi nerede nasıldım bilmiyordum ama kalp kırmanın pişmanlığı her şeyden ağırdı bunu anlamıştım.

...

Poyraz'dan...

Telefonu kulağıma dayamış yaklaşık yirmi saniyedir Ayşe'nin ses vermesini bekliyordum. Kulağıma dolan çaresiz sesle olduğum yere adeta mıhlandım.

"POYRAZ!"

Hızla adımlarımı odaya geri yönlendirdim. Berkay be Sergen ne olduğunu anlamamış bir şekilde peşimden koşuyorlardı. Hoş ben de ne olduğunu anlamamış bir şekilde koşuyordum.

Merdivenler sonunda bittiğinde olabildiğince hızlı bir şekilde odaya girdim. Odada kimse yoktu tuvaletin kapısının önünde durup seslendim.

"Ayşe?"

Ses gelmeyince hızlıca kapıyı açtım burası da boştu. Yatağın öbür tarafına dolandığımda yerde bir telefon ve bir bandana gördüm. Kırmızı bir bandana, Ayşe'nin bandanası. O an oraya yıkılıp ağlamak istedim. Bir şey olmuştu.

'Ağlamanın sırası değil Poyraz! Toparlan sevdiğimiz kadını ve bebeğimizi bulacağız.'

İç sesime hak verip hızla odadan fırladım. Güvenliğe doğru koştum.

"Beyefendi burdan böyle uzun kahverengi saçları olan 170 boylarında bir kadın geçti mi?"

"Dediğiniz kriterlerde bir sürü kadın geçti buradan ama bir tanesi bir adamın kucağında uyuyordu. Tekinsiz birine benziyordu. Sorduğumda kardeşi olduğunu ve uyuyakaldığı için kucağında götürdüğünü söyledi."

Ben tam bir şeyler söylecekken Sergen atladı lafa.

"Abi sen hiç Survivor izlemedin mi? Oradaki Ayşe Yüksel'den bahsediyoruz."

Adam kafasını iki yana salladı.

"Hayır izlemedim."

Ceketimin cebinden cüzdanımı çıkarıp Ayşe'nin fotoğrafını koyduğum kısmı gösterdim.

"Uyuyan kadın bu muydu?"

Hızla aşağı yukarı salladı kafasını.

"Evet ta kendisi!"

Sinirle duvara yumruğu geçirdim.

"KİM LAN BENİM KARIMI KAÇIRAN?"

04.30

Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin