Yazardan...
"Sayın Ayşe Poyraz, kasten cana kıyma suçundan gözaltı kararınız var. Arkadaşlar kelepçe!"
Herkes şokla polisin söylediklerini idrak etmeye çalışıyordu. Seyirciler de telefonlarını çıkarmış olanları çekiyordu. Dora hemen panikle ekibe bağırdı.
"Arkadaşlar kapatın kameraları! Güvenlik, seyirciler dışarı çıkarılsın! Hemen!"
Ayşe'nin gözleri çoktan dolmuş ne olduğunu anlamaz bakışlar atıyordu etrafa.
Poyraz birden önüne geçti Ayşe'nin.
"Ne canı, ne kastetmesi memur bey? Bir yanlışlık var."
Polis tüm bıkkınlığıyla konuştu.
"Yiğit Bey zorluk çıkarmayın lütfen. Eşiniz Elif Yılmaz cinayetinin baş şüphelisi."
Ayşe hâlâ şoktayken Sergen ve Berkay da önüne siper olmuştu. Berkay sinirle sordu.
"Elif Yılmaz kim? Neye dayanarak tutukluyorsunuz."
Artık polis de sinirlenmişti. Elindeki kağıdı Berkay'ın gözüne soka soka bağırdı.
"Tutuklama emrine dayanarak! Lütfen artık zorluk çıkarmayın."
Ayşe sonunda sessiz ve ürkek bir ses tonuyla konuştu.
"Ben kimseye bir şey yapmadım."
Poyraz önce endişeyle baktı Ayşe'ye sonra tüm inadıyla polise döndü.
"Duydunuz. Karım bir şey yapmadım diyor."
Polis eliyle bir işaret yapıp diğer polislere döndü.
"Alalım Ayşe Hanım'ı."
Poyraz bir koluyla sıkı sıkı sardı Ayşe'yi.
"Hayır ya ne alması? Karım kimseye bir şey yapmadım diyor!"
Polisler Poyraz'ı zorla çekerken Dora, Sergen ve Berkay da sakinleştirmeye çalışıyordu. Ayşe'yi Poyraz'dan kopardıklarında sıkı sıkı tuttular Poyraz'ı. Sergen sesini duyurmak amacıyla bağırdı.
"Poyraz sakin ol! Gideceğiz ne olduğunu anlayacağız!"
Polisler Ayşe'yi kelepçelediğinde Ayşe panikle Poyraz'a dönüp bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~
Jugendliteratur"Sevgi her şeyi çözer Ayşe." "Her şeyine güvendiğim için Poyraz diyorum."