58.Bölüm

261 14 19
                                    

"Bir gece kalsaydınız bizde anneciğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bir gece kalsaydınız bizde anneciğim."

"Yok kızım gidelim biz otele."

"Ayşe doğru söylüyor anne. İki katlı bir sürü odalı evimiz var. Veririz birini size. Hem bak İdil kalıyor."

"Annenizi bilmiyor musunuz çocuklar? Rahat edemez o öyle."

Tamam der gibi başımı sallayıp konuştum.

"Peki babacığım ama yarın muhakkak görüşelim."

Uğurladıktan sonra içeri İdil'in yanına döndük. Bu akşam ilk geldiği an hariç hep tuhaftı. Fazlasıyla gergin gibiydi. Şimdi de gözlerinin dolu olduğunu görmüştüm.

Ben hemen yanına otururken Poyraz da meraklı gözlerle karşımıza oturmuştu.

"İdil ne oldu sana ablacığım?"

Soruma sessiz kalırken gözleri iyice dolmuştu. Poyraz konuştu bu sefer.

"İdil iyi misin güzelim?"

Birden ağlamaya başladığında hemen sıkı sıkı sarıldım ona. Poyraz da panikle yanımıza geldi. Ne olduğunu bilmesem de teselli etmeye çalıştım.

"Tamam geçti yok bir şey."

'Acaba rahat mı değil Ayşe?'
'Nasıl yani İç Ses?'
'Diyorum ki Poyraz'ı gönderelim.'

"Poyraz hayatım sen İdil için misafir odamızı hazırlar mısın?"

Tereddüt etse de ikna olmuş ve gitmişti.

"İdil iyi misin canım?"

Sarılmayı bırakıp gözlerinin altını sildi.

"Ayşe ben hiç iyi değilim!"

"Farkındayım. Anlatmak ister misin? Anlatmanın iyi geleceğinden eminim."

Burnunu çekip tereddütle konuştu.

"Abim bilmeyecek!"

Başımla onayladım onu. Sonra başladı anlatmaya.

"Bir çocuk var. İsmi Burak. Burada yaşıyor. Geçen yaz tanıştık, bizim oraya gelmişti..."

İdil yine mayosunu giymiş sallana sallana sahile yürüyordu. Yazın Bodrum'da yapılacak en güzel aktivite de yüzmekti zaten onun için.

Çok geçmeden sahile vardığında gözüne kestirdiğü ilk şezlongu kiraladı. Güneş kremini de sürdükten sonra şezlonga iyice yayıldı. Şapkasını yüzüne kapatıp uyumayı hedeflemişti. Güneşlenirken uyumak çok zevk veriyordu ona.

Tam kendini uykunun kollarına bırakacakken üzerine sıçrayan soğuk suyla o da yerinde sıçradı. Şapkayı hızla yüzünden çekip suyun nereden geldiğini anlamaya çalıştı. Biraz ileride su savaşı yapan iki kişi çekti dikkatini. Onu öylece ıslatmışlar ve oynamaya devam ediyorlardı. Biri uzun boylu kaslı ve oldukça yakışıklıydı. Diğer ise sarışın uzun saçlı güzel bir kızdı. İkisi de İdil'in yaşlarındaydı.

Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin