"Bozmasın!"
Bir anda bütün dikkatler üstümde toplanmıştı.
'Aferin Ayşe.'
'İç ses senin yüzünden oldu zaten sus.'
'Çok güzel oldu bence...'Poyraz kahkahasını zor tutuyormuş gibi bakıyordu bana. Melis imalı imalı konuştu.
"Neyi bozmasın Ayşe?"
Tüm soğukkanlılığımla cevap verdim.
"Arkadaşlığımızı Melis."
İnanamayan bakışlarla bakarak gülümsedi.
Poyraz da iyi bir puan alarak yerine oturdu. Batuhan dışında herkes iyi bir puan vermişti.
Poyraz yanıma otururken keyifle gülümsedi.
"Bozmasın mı aramızı?"
Ben de dayanamayıp gülümsedim.
"Bozmasın tabii. Bozsun mu?"
"Bozmasın..."
Aleyna söylemeye çıktığında o ortamdan bir an önce kurtulmak istedim. Poyraz'ın onu izlemesini istemediğim için bir muhabbet açtım.
"Poyraz?"
Hemen bana döndü.
"Efendim güzelim?"
"Çiçekli bir elbiseyle bunun arasında çok kalmıştım, sence o daha mı güzel olurdu?"
Düşündü kısa bir süre.
"O da sana çok yakışırdı eminim. Ama şöyle bir şey var bu renkle melek gibi olmuşsun. Kabinden ilk çıktığında sanki bizim düğünümüzdeymiş gibi hissettim."
'Bismillah Ayşe ne diyor bu?'
'İç ses bilmiyorum kalbim dayanmayacak!'
'Ayşe dur bir yere gidecek zamanımız değil.'Yanaklarımın kızardığını hissediyordum. Poyraz da çekindiğimi anlamış olacak ki bıyığının altından gülümseyerek önüne döndü.
...
"Evet arkadaşlar partimiz burda sona eriyor. Şarkı yarışmasının kazananı Ayşe'yi de tebrik ediyoruz. Burdan sizi araçlar alıp Gönüllüler adasına götürecek. Şimdiden iyi kaynaşmalar. Hoşça kalın!"
Acun Bey'e el sallayıp araçlara doğru ilerlemeye başladık. Üstümüzü çoktan değiştirmiştik. Açıkçası gergindim birleşeceğimiz için. Poyraz benden daha gergindi. Batuhan'dan dolayı gergin olduğunu anlıyordum. Beni daha çok geren şey Batuhan'ın ilişkimizi kötü etkileme olasılığıydı.
'Ayşe şimdiden niye geriyorsun bizi?'
'Elimde değil iç ses.'
'Bizim bu durumda yapacağımız şey sevgilimizin yanından ayrılmayıp zorlukların üstesinden gelmek bomboş gerilmek değil.'
'Haklısın.'
'Her zamanki halim.'
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~
Teen Fiction"Sevgi her şeyi çözer Ayşe." "Her şeyine güvendiğim için Poyraz diyorum."