Yazardan...
Poyraz Ayşe'nin düştüğünü görünce hızla ona doğru koştu diğer herkesle birlikte. Ayşe'nin yanında yere çöküp eliyle kafasını kaldırdı.
"Ayşe! Uyan güzelim. Aç gözlerini! Metin abi yetiş!"
Metin Kuş çantasıyla koşarak gelip bütün yarışmacıların arasından sıyrılıp geçti.
"Çocuklar açılalım biraz. Poyraz izin ver bana oğlum."
Metin Kuş Ayşe'nin gözlerini eliyle açıp ışık tuttu.
"Sedye alabilir miyim?"
Poyraz dolu gözleriyle konuştu sesi de titriyordu.
"Ben götürürüm gerek yok sedyeye."
Metin Kuş başıyla onayladı onu. Poyraz bir elini sırtından diğerini bacaklarından geçirdi Ayşe'nin. Kucağına alıp ambulansa doğru ilerledi. Ambulansa bıraktı Ayşe'yi.
"Ben de geleyim mi Metin abi? Lütfen."
Metin Kuş kaşlarını kaldırdı.
"Olmaz evladım. Sen bana güven arkadaşlarının yanına dön. Merak etme hiçbir şey olmayacak."
Poyraz Ayşe'nin alnına bir öpücük kondurup indi ambulanstan. Batuhan da hemen orda bekliyordu. Ambulans hızla oradan ayrılırken Batuhan ve Poyraz arkasından bakakalmıştı.
"Ne oldu Poyraz bir şey dedi mi Metin abi?"
Poyraz Batuhan'ı duymamazlıktan gelip ağlayarak yere çöktü. Çok korkuyordu. Ayşe'ye bir şey olursa kahrolurdu çünkü.
Berkay gelip Poyraz'ın omzuma koydu elini.
"Poyraz kalk toparla kendini hadi. Sana ihtiyacımız var."
Poyraz yüzünü sıvazladı.
"Takım umrumda değil Berkay. Ayşe iyi olsun yeter bana."
Berkay da Poyraz'ın yanına çömelip umutla konuştu.
"Bak Poyraz Ayşe'ye hiçbir şey olmayacak. Ayşe'yi biraz olsun düşünüyorsan bu oyunu almamız lazım. Ayşe bu oyun uğruna bindi o ambulansa. Eğer bu oyunu alamazsak boşu boşuna olmuş olur her şey."
Poyraz gözlerini sildi.
"Doğru söylüyorsun onun için alacağım bu oyunu. Ben alacağım!"
...
"Ayşe'nin yaşadığı talihsiz kaza sonucu bayrak için iki takımda yarışacak isimleri tekrar belirleyebilir. Ayşe için de endişelenmenize gerek yok doktorumuz Metin Kuş ne gerekiyorsa yapacaktır."
Ünlüler yeniden Meryem ve İsmail'i çıkarırken Gönüllüler atış için Poyraz'ı koşması için de yanına Aleyna'yı çıkarmışlardı.
"Bayrak oyunu için ikililer parkurun başında, hazır!"
Düdük sesiyle Aleyna ve Meryem koşmaya başlamışlardı. Meryem önde gelip bayrağı kaldırmıştı. Aleyna da bayrağı kaldırdığında Poyraz tüm hızıyla koşmaya başladı. Koşarken aklındaki tek şey Ayşe'nin düştüğü andı. Gözünün önüne tekrar tekrar onun yüzü geliyordu. Düşerken attığı çığlık kulaklarından gitmiyor bütün tezahüratları bastırıyordu.
İsmail ilk atışını denk getirdiğinde Poyraz da atışa gelmişti.
"İsmail 3 Poyraz 1. İsmail 4 atarsa kazanacak! İsmail kaçırdı, Poyraz 2 Poyraz 3 oldu. İsmail hala kaçırıyor! Poyraz 4 oldu. Atan kazanacak! POYRAZ KAZANDI, DOKUNULMAZLIK GÖNÜLLÜLERİN!"
Poyraz tüm gücüyle bağırdı.
"AYŞE, SENİN İÇİN!"
Bağırdıktan sonra yorgunluktan dizlerinin üstüne çökerken Sergen ve Berkay gelip sıkı sıkı sarıldılar Poyraz'a. Berkay fısıladı.
"Aferin sana Deli Poyraz Ayşe eminim seninle gurur duyar duysa."
Poyraz kısa bir an gökyüzüne bakıp tebessüm etti.
...
1 Hafta Sonra...
Poyraz kumsalda oturmuş bulutları izliyordu. Tam bir haftadır Ayşe'den haber yoktu. Geçen hafta ikinci dokunulmazlığı da kazanmışlardı ve karşıdan Doğan elenmişti.
Poyraz ayak sesleriyle arkasını döndü gelenim Aleyna olduğunu görünce sıkıntıyla ofladı. Aleyna bir hafta boyunca Ayşe'nin yokluğunu fırsat bilip sürekli Poyraz'a yürüyordu.
"Poyraz selam, ne haber?"
Poyraz göz devirdi.
"Ayşe olmadığı için kötü sen geldiğin için çok daha kötüyüm Aleyna."
Aleyna yüzsüzce Poyraz'ın dediğini umursamayıp yanına oturmuştu.
"Bak Poyraz beni sevmeyebilirsin ama böyle davranmana gerek yok."
Poyraz elini Aleyna'nın koluna götürdü.
"Bir dakika Aleyna ben seni seviyorum ki."
Aleyna şokla gözlerini açtı. Beni sevmeyebilirsin derken yem atmıştı aslında Poyraz'a.
"Sen ciddi misin Poyraz?"
Poyraz güldü.
"Değilim tabii ki. Günahımı senden daha çok seviyorum öyle söyleyeyim."
Aleyna sinirle ayaklandı. Üstündeki kumları silkeleyip konuştu.
"Bir gün Ayşe'nin kendi çıkarları ve egosu uğruna seni kullandığını anladığında bana geliceksin ama bu sefer bulamayacaksın beni."
Aleyna arkasını dönüp giderken Poyraz arkasından seslendi.
"Affedersin ama Ayşe benim ağzıma sıçsa bile sana gelmem."
Aleyna gittiği için Poyraz rahat bir nefes alıp yattı ve gözlerini kapattı.
Tekne motoru sesiyle doğruldu. Adaya doğru ufak bir tekne geliyordu. Ayaklanıp eliyle gözüne gölge yapıp tekneye bakmaya çalıştı.
"Poyraz!"
Tekneden Poyraz'ın adını haykıran kişi Ayşe'den başkası değildi.
Poyraz hızla suya doğru koştu. Ayşe de tekne iyice yanaştığında suya inip Poyraz'a doğru koştu. Sonunda buluştuklarında Poyraz ellerini Ayşe'nin beline Ayşe ellerini Poyraz'ın boynuna sardı. Poyraz Ayşe'yi kaldırıp döndürdü. İkisi de hüngür hüngür ağlıyordu.
"İyisin Ayşe burdasın!"
Poyraz'ın sesi titriyordu.
"Geldim Poyraz. İyiyim."
"Bir daha sakın gitme!"
"Bir daha asla gitmem..."
"Seni çok seviyorum Ayşe."
"Seni çok seviyorum Poyraz."
...
Helloooo bebekler!
Ben geldim size bölüm getirdim. Aslında içimden hiç yazmak gelmediği için yazmıyordum ve hala yazmayı düşünmüyordum. Ama isteyen birkaç kişiyi kırmak istemedim, umarım beğenirsiniz.
Önümüzdeki bölüm ile ilgili şöyle bir spoiler veriyorum size; birleşme partisi!!!
Aleyna ve Batuhan ittifak kurup planlar kurabilirler çünkü birleşme partisiyle adaları birleştiriyorum Acun Bey gibi uzatmak istemedim. Kısacası Poyraz için Aleyna, Ayşe için Batuhan biraz tehlikeli bir hal alıyor.
Öpüyorum kocaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~
Roman pour Adolescents"Sevgi her şeyi çözer Ayşe." "Her şeyine güvendiğim için Poyraz diyorum."