4.Bölüm

1.5K 69 37
                                    

Poyraz'ı beklerken bir şeyler mırıldanmaya karar vermiştim.

"Küçüğüm, daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün hatalarım.
Öğünmem bu yüzden
Bu yüzden kendimi özel, önemli zannetmem."

"Ama sen çok özel ve önemlisin."

Arkamdan gelen ses Poyraz'ın ta kendisiydi. Şarkı söylerken beni dinlemişti demek.

"Teşekkür ederim..."

Yanıma gelip oturduğunda soran gözlerle baktı bana.

"Şey Poyraz ben özür dilemek istiyorum senden."

Kaşlarını çattı.

"Ne için?"

Utançla başımı önüme eğdim.

"Sabah biraz ileri gittim. Sen beni savunmuşken hak etmemiştin o sözlerimi."

İçten bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.

"Hiç sorun değil."

Söylediği şeyle rahatlayıp ben de gülümsedim. Sonra tekrar konuştu.

"Çok güzel söylüyordun. Sesin bayağı iyiymiş devam etsene."

'Ayşe o da bize aşık!''

'İç ses dur karıştırma ortalığı.'

Kaldığım yerden devam ettim şarkıya, denize bakarak söylüyordum.

"Küçüğüm, daha çok küçüğüm
Bu yüzden bütün saçmalamam
Yenilmem bu yüzden
Bu yüzden kendime hâlâ güvensizliğim"

Bu sefer Poyraz'a baktım gözlerinin içi gülüyordu.

"Ne kadar az yol almışım, ne kadar az
Yolun başındaymışım meğer
Elimde yalandan, kocaman, rengârenk
Geçici oyuncak zaferler

Küçüğüm daha çok küçüğüm..."

...

1 Ay sonra

Bir ayımızı tamamlamıştık. Sakatlıklar, elemeler ve yedeklerle birlikte karşı takımda; Merve, Melis, Meryem, İsmail, Batuhan, Çağrı ve Doğan vardı. Bizim takımda; Aleyna, ben, İlayda, Poyraz, Steven, Sergen, Berkay, Emin, Dora vardı ve bu akşam erkek oyuncularımızdan biri elenecekti. Bugüne kadar üç kere Poyraz bir kere ben SMS birincisi çıkmıştım. Karşı takımda da İsmail ve Batuhan yarış halindeydi.

Poyraz ile aramda çok garip bir iletişim vardı bozuluyorduk düzeliyorduk ama kopamıyorduk. Ona aşkımı tabii ki itiraf etmemiştim buraya başka bir amaç için gelmiştim sonuçta. Reşat ve Sancakay'ın gitmesi aramızın daha da iyi olmasına yol açarken çok saçma bir şekilde sürekli Batuhan'ın bana bakışlarını yakalamamız aramızı bayağı germişti konuşmuyorduk bile. Bazen o da benden hoşlanıyor galiba düşüncesine kapılsam da böyle bir ilişkinin kendi amaçlarıma hakaret olduğunu düşünüp duygularımdan kaçıyordum.

Erzağımızla takıma güzel bir kahvaltı hazırlamıştım. Geçen haftalardan kalma kendi erzağımı da kullanmıştım. Takımın hepsini tek tek uyandırmaya başladım.

"Aleyna, İlayda hadi kahvaltı hazırladım kalkın!"

İkisi birden şokla uyanırken hazırladığım şeylere baktılar. İlayda uykulu gözleriyle bakıp konuştu.

Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin