Hello!
N'aber nasılsınız? Ben de iyiyim teşekkür ederim.
Bölüm beklediğinizi biliyorum. Muhtemelen yeni bölüm bildirimine hızla bakıp sonra bu bölümü görünce biraz üzüleceksiniz. Şimdiden özür dilerim. Merak etmeyin bölümün gelmesine de az kaldı.
Bu açıklamayı yazmamın sebebi senaryoda birkaç problem yaşamam. Yani açıkçası bir senaryo yok kafamda bir sürü var. Hangisi daha doğru olur hangisinin daha çok gidecek yolu var onu hesaplamak da biraz zamanımı alıyor. Yani şöyle anlatmam gerekirse önümde birkaç yol var ama hiçbirinin sonunu bilmiyorum. Önce kuş bakışıyla hangisinin sonu daha iyi hangi yolun gidebilirliği daha yüksek onu görmeye çalışıyorum. O yüzden sizi birazcık bekletebilirim. Kusura bakmayın tekrardan.
Hazır açıklama bölümü yazmışken bunu bölüm sonunda açıklamayı düşünüyordum ama şimdi açıklayayım. Bazılarınız karıştırıyor çünkü. Ayşe'nin hastalığı hamile kalma sorunu değil. Ayşe de sağlıklı kadınlar gibi hamile kalabiliyor fakat doğum yaparken vücudu bir enfeksiyon salgılıyor ve ölümüne sebep oluyor. Bebek gayet sağlıklı doğuyor. Önceki bölümde bahsi geçen tedavi ise hem kanamaları bitiriyor hem de enfeksiyonu vücuttan atıyor. Ayşe'nin niye kabul etmediğini önümüzdeki bölüm göreceksiniz.
Açıklamayla karışık bir de teşekkür edeyim size. Bunca bölümdür takip edip oy verip yorum yazan herkese sonsuz teşekkürler. Bu aslında sadece benim değil hepimizin hikayesi. Biraz klişe oldu ama doğrusu bu. Sizin yorumlarınız olmasa içimden hiç yazmak gelmiyor. Özellikle her bölüm istisnasız bir sürü yorum yapan arkadaşlarım onlar kendilerini biliyor size ayrıca teşekkürler.
Hepinizi çok ama çok seviyorum. Gönlünüzden ne geçiyorsa hemen gerçekleşsin. Unutmayın ölüm dışında her derdin dermanı vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~
Teen Fiction"Sevgi her şeyi çözer Ayşe." "Her şeyine güvendiğim için Poyraz diyorum."