63.Bölüm

268 14 9
                                    

Bu bölümü whyimpossible 'a ithaf ediyorum. Güzel yorumların için teşekkür ederim.

Doktorlar İdil'e sakinleştirici vermişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Doktorlar İdil'e sakinleştirici vermişlerdi. Uyuyordu şimdi. Poyraz ve ben de bu sırada Burak'a bakmak için asansöre bindik. Yoğun bakım katına geldiğimizde seri adımlarla ilerledik. Burak'ın yattığı yoğun bakım ünitesinin önündeki koltuklarda üçü de uyuyordu.

Güneş'in Sergen'in dizine yatmış olması bana bile huzur vermişti. Camdan Burak'a baktık. Her yeri uara bere içindeydi.

Birden bir şey oldu. Kalp atışlarını gösteren ekrandaki
çizgi dümdüz oldu. Bu kalbinin durduğu anlamına geliyordu. Poyraz hemen bağırdı.

"Doktor yok mu? Acil doktor!"

Birkaç doktor koşarak içeri girdiğinde gürültüyle Güneş, Sergen ve Berkay da uyanmış cama koşmuşlardı. Doktorlar şok vermeye başlayınca Güneş acıyla bağırdı.

"Burak yapma! Bırakma beni! Tek ailem sensin..."

Sergen yere doğru çöken Güneş'i tuttu kollarından kaldırdı hemen. Başını kendi göğsüne bastırıp sakinleştirmeye çalıştı.

Biz de dolu bir o kadar da endişeli gözlerle bakıyorduk içeri. İstemsizce sessizce konuştum.

"Hadi Burak yapabilirsin."

Güneş bağıra bağıra ağlarken doktorlar kalp masajına başlamışlardı.

Yaklaşık 15 dakika sonra Burak'ın kalbi atmaya başlamıştı. Hepimiz derin bir nefes aldık. Güneş'in ağlamaları kahkahaya dönüşmüş hepimize sarılıyordu.

Doktor ve hemşireler içeriden çıkarken bizimkinin aksine fazlasıyla asıktı suratları. Güneş tedirgin ve endişeli bir sesle konuştu.

"Sorun ne?"

Doktor kaşlarını olabildiğince çatıp konuştu.

"Hayata döndürdük fakat yolunda gitmeyen bir şeyler oldu. Hasta bir daha uyanamayabilir."

Güneş birden dengesini kaybeder gibi olunca Sergen hemen tuttu onu. Biz de şok olmuştuk duyduklarımız karşısında.

"Yani açık olursak hasta komada. Uyanma ihtimali de var tabii ki. Her zaman umut vardır deriz bizler ama her şeye hazırlıklı olun. Kısacası hasta bir daha hiç uyanamayabilir az sonra hayatını kaybedebilir. En düşük ihtimal ise uyanması. Geçmiş olsun."

Güneş acıyla ellerini cama yasladı.

"Burak lütfen aç gözlerini."

Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin