"Ben senin kardeşini istemeye geldim. Bu kağıt da nikah tarihimiz."
Poyraz duydukları karşısında hayatının en saçma şeyini duymuş gibi bir ifade yerleştirdi yüzüne. Sonra hâlâ Burak'a şokla bakan İdil'e dönüp tüm sakinliğiyle konuştu.
"İdil bir sefer soracağım. Dürüst ol! Senin bundan haberin var mıydı?"
İdil ne söyleyeceğini bilemezken ben artık duruma el koydum.
"Poyraz hayatım bir sakin ol oturalım şöyle. Burak sen de geç. Oturup sakince konuşalım."
Poyraz inatla olduğu yerde durup az önceki ses tonuna göre oldukça yumuşak bir sesle konuştu benimle.
"Güzelim sakince konuşulacak bir şey yok. Bu Burak denen çocuk şu saçma belgeyi de alıp gidecek zaten şimdi."
Ben onun kibarlığının tam tersi bir şekilde konuştum.
"Poyraz, otur dedim!"
Bu sefer ikiletmeden geçti koltuğa. Burak da korkar adımlarla geçti Poyraz'ın karşısına. İdil de onun yanına oturdu. Ben de Poyraz'ın yanına geçtiğimde artık bu bebek durumunun açığa kavuşturmak için konuşmaya başladım.
"Şimdi hayatım Burak da eminim böyle damdan düşer gibi gelip senden İdil'i isteyecek biri değildir. Bir zorunluluk veya mecburiyet olsa gerek."
Ben işareti çakmıştım. Gerisi onlara kalmıştı. İdil korkuyla konuşmaya başladı.
"Abi bak bu gerçekten bizim elimizde olan bir şey değildi. Yani demek istediğim istemeden oldu. Küçük bir kaza..."
"İdil uzatma abiciğim lafı!"
İdil içine kaçan ve titreyen bir sesle pat diye söyleyiverdi.
"Hamileyim."
"Efendim? Nesin?"
"Hamileyim abi. Dayı oluyorsun."
'Ay İdil öyle söylenir mi pat diye?'
'İç Ses dur bir germe beni!'
'Aman iyi sustum!'Poyraz birden ayaklanınca ben de sakinleştirmek amacıyla ayaklandım.
"İdil ne saçmalıyorsun?!"
Ellerimle kolunu tutup konuştum.
"Poyraz sakin ol hayatım."
Aynı ses tonuyla bana dönüp bağırdı.
"Ayşe ne sakin olması? Hamileyim diyor kız! Daha 21 yaşında!"
"Tamam biliyorum sinirlendin, haklısın. Ama bağırarak çözemeyiz. Sakin ol lütfen."
Beni başıyla onayladıktan sonra daha sakin ama yine de sinirli bir ses tonuyla konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~
Fiksi Remaja"Sevgi her şeyi çözer Ayşe." "Her şeyine güvendiğim için Poyraz diyorum."