49.Bölüm

449 31 42
                                    

"Dileğimin bu kadar çabuk gerçekleşmesini beklemiyordum..."

Söylediği şeyden sonra koltuğa doğru bayıldığında şokla çığlık attım.

"Poyraz! İyi misin?"

Hepimiz başına toplanıp dürterken yavaşça açtı gözlerini. Sonra hızla ayaklandı. Hepimiz şaşkınlıkla bakıyorduk ona. Sonra Sergen'in yaptığı gibi ellerini belime sarıp beni döndürmeye başlamıştı. Tek fark bütün salonu böyle turluyor olmamızdı.

"Baba oluyorum!"

Kahkahalarla döndürüyordu beni.

...

"Ayşe şunu da giy hayatım lütfen!"

Ağzımı şişirip ofladım.

"Poyraz yeter üç kat büyüdüm şu halime bak."

Kaşlarını kaldırdı.

"Bu mont giyilecek! Dışarısı çok soğuk."

Üstümü gösterip sinirle konuştum.

"Kazak üstüne iki tane hırka onun üstüne ceket onun üstüne de mont giydim. Bir monta daha gerek var mı sence?"

Elini önü acık hırkalardan geçirip kazağın üstünden karnıma koydu.

"Ne senin ne de leblebimizin üşümesini istemiyorum. Lütfen güzelim giy şunu."

"Tamam ver giyeyim ver!"

Sonunda evden çıkabilmiştik. 1 hafta geçmişti Poyraz'ın doğum gününün üstünden. Ailelerimizi de görüntülü arayıp söylemiştik. Özellikle Asiye annem çok sevinmişti çünkü ilk torunu olacaktı.

Şimdi de kontrole gidecektik. Birlikte gittiğimiz ilk muayeneydi. Biraz heyecanlanmıştım. Tabii o kadar umutlandıktan sonra gerçekleşecek herhangi bir olumsuzluktan da hayli korkuyordum.

Hastaneye geldiğimizde randevu aldığımız doktorun odası 1. katta olduğu için hiç asansöre yeltenmeden merdivene ilerledim. Poyraz arkamdan gelip kolumdan tuttuğunda kaşlarımı çatıp ona döndüm.

"Ayşe nereye hayatım?"

Elimle yukarıyı gösterdim. Sonra koluma girip asansöre doğru ilerlemeye başladı.

"Artık merdiven kullanmayı yasaklıyorum sana."

Kaşlarımı çattım.

"Anlamadım?"

"Merdivenler sen ve leblebi için tehlikeli olabilir hayatım."

Asansöre bindiğimizde kollarımı göğsümde birleştirip gözlerimi kıstım.

"Sence de biraz abartmıyor musun Poyraz?

Parmağını sessiz ol der gibi ağzının üstüne koydu. Diğer elini de karnıma koydu.

"Duymamış olayım. Sen ve leblebimiz benim her şeyimsiniz. Sizi korumak için elimden geleni yapmak zorundayım."

Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin