'İlk öpücüğümüzün hastane odasında olması tam bize yakışan bir tavır!'
'İç ses sus!'Dudaklarımız ayrıldığında ikimizin de yüzünde huzurlu bir gülümseme vardı. Yattığı yatağa çıkıp kolunun altına girdim. Başımı da göğsüne koydum. O da çenesini başıma yaslamıştı. Arada bir öpücük konduruyordu başım.
"Anlat bakalım deli kız nasıl geldin buraya?"
Tebessüm ettim.
"Kaçtım."
Şokla konuştu.
"Kaçtın mı? Sen bana mı kaçtın?"
Kıkırdadım bu sefer.
"Hoşuna mı gitti?"
"Gitti..."
Huzursuz bir şekilde doğruldum yatakta. Elimi yanağına yerleştirdim.
"Dizin nasıl oldu?"
Beni rahtlatmak istercesine gülümsedi.
"Gayet iyi güzelim. Hemen iyileşip geleceğim yanına."
Tekrar sarıldım sıkı sıkı boynuna. Sonra endişeli bir ses tonuyla konuştu. Sarılmayı bırakıp yüzüne baktım. Kaşları da çatılıydı.
"Batuhan seni rahatsız etmiyor değil mi? Bir sıkıntı varsa söyle bir tanem."
Aklıma Batuhan'ın yanıma gelip sürekli konuşmaya çalışmaları gelse de bunu tabii ki Poyraz'a söylemedim.
"Hayır hayatım rahat ol sen. Benim seni ne kadar sevdiğimin farkında."
Muzipçe sırıttı.
"Seviyor musun beni gerçekten?"
Ben de güldüm.
"Seviyorum tabii deli misin?"
Kafasını olumlu anlamda salladı.
"Deliyim ama sana deliyim."
'Ayşe bu konu yine öpücüğe gitmeye başladı bak ilk öpücüğümüz hastanede oldu ikincisi olmasın bari!'
'İç ses işin gücün çomak sokmak.'
"Hayır ben uyarıyorum sonra bana kızma.'
'Kendi kendime kızarım sana niye kızayım?'
'Saf mısın acaba? Kendi kendime dediğin ben oluyorum işte.'
'Doğru... Of aman kafa mı bıraktın!'Poyraz'ın gözümün önünde elini sallamasıyla kendime geldim.
"Ayşe ne düşünüyorsun öyle sinirli sinirli."
Şimdi iç sesimle kavga ediyorum desem olmaz. Düşün Ayşe düşün!
"Aklıma Ece denen kız geldi."
Suratındaki gülümsemenin yerini utanç aldığında yanağına bir öpücük kondurdum.
"Tamam tamam konuşmayalım boşver."
Kaşlarını hayır anlamında kaldırdı.
"Konuşalım. Ben konuşmak istiyorum. Bak o gün birden öyle dedikten sonra anında pişman oldum zaten. Sana söyleyecektim zaten ama sen çoktan öğrenmiştin. O kıza karşı içimde hiçbir his yok rahat olabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değmesin Ellerimiz ~AYRAZ~
Teen Fiction"Sevgi her şeyi çözer Ayşe." "Her şeyine güvendiğim için Poyraz diyorum."