1.rész

2.9K 69 1
                                    

Beültem az autómba és miután elindítottam a kedvenc lejátszási listám útnak indultam. Útközben összeszedtem Veronikát és Marcit. Azon az öt perces úton míg jöttünk telitorkból énekeltük az "It's friday then" című számot. Amint elértük az iskola parkolóját kerestem egy árnyékos helyet és oda leparkoltam. Az iskola ajtaját átlépve  köszöntük -a mindig mosolygós- portás néninek, majd céltudatosan mentünk fel az osztályterembe.
- Nem megyünk el valahova a hétvégén?- vetette fel nekünk az ötletet Marci, miközben lepakoltunk.
- Én sajnos nem tudok menni.- tettem le a táskám a földre, miután kivettem a történelem felszerelésem.
- Miért?- lepődött meg Veronika, mert ha valamelyiküknek valami ötlete van abban mindig én vagyok az első, aki beleegyezz.
- Apával van programunk.- mosolyogtam el rajta.

- Csak nem nagydíj hétvége van?- nézett rám mosolyogva Marci.
- De igen és alig várom, mert itt lesz a Hungaroringen.
- De az nem augusztus környékén szokott lenni?- nézett rám kérdőn Veronika.
- Igen akkor szokott lenni, de most valamiért Monacóval helyet cserélt.- a válaszomat  követően bejött a történelem tanárunk és már csak rá figyeltünk. Most, hogy csak három hetünk van a szóbeliig minden órán átvesszünk pár tételt, hogy ha lenne valami hibánk, azt még most ki tudjuk javítani. Én egyébként biológiából és kémiából megyek a választott tárgyam ként, mert ez kell nekem ahhoz, hogy felvételt nyerjek a Semmelweisre. Apám után én is az embereknek szeretnék segíteni. Az emelt érettségi írásbeli része elég jól ment biológiából 80%-ot írtam, sajnos kémiából csak 63%-ot, vegülis mindkettőből meg lett az ötös, de nem ugyanannyira lett jó a kémia mint a biológia.
A többi tantárgyból is jót írtam mindegyiknél csak a százalék feljebb vitelében fog javítani a szóbeli rész.
Minden órán ami érettségi tantárgy azon a szóbeli tételeket vettük át. A többin pedig szabad foglalkozás volt amin ugyanúgy, a legtöbben a tételeket bújtuk. Pénteken lesz a ballagásunk aminek következtében nem kell többet bejárnunk. Habár ahogy ismerem az osztályomat, folyton befogunk jönni úgynevezett "konzultációra". Szerencsénk van abban, hogy az osztályfőnökünk matek-kémia szakos így aki velem együtt az orvosira vagy olyan helyre készül ahova kell a kémia, azzal letudd  ülni tanulni és mindenből felkészíteni. Már megbeszéltük, hogy az elkövetkező hetekben heti 4-szer jövök be, hogy minden kísérletet végig  vegyünk ami lehet szóbelin.
Mennyei áldásként jött a 7. óráról való kicsöngetés. Mindenki sebesen hagyta el az iskola épületét, hogy hazamenjen és folytathassa a tanulást, mert vannak olyanok akik otthon a csöndes szobájukban tudnak csak tanulni. Én pont az ellentétje vagyok ennek, mert nekem általában elég ha az iskolában elmondják egyszer és otthon csak ha nagyon muszáj akkor veszem elő a jegyzeteimet, de most kivételesen semmit se szeretnék a véletlenre hagyni így otthon is tanulok. A két legjobb barátommal egymás mellett sétáltunk ki az iskolából és mentünk egyenesen az autómhoz.  Ahogy reggel elhoztam Veronikát és Marcit ugyanúgy haza is vittem őket. Nálunk ez már rutinná vált mióta megvan a jogosítványom. Nem mintha nekik nem lenne, de ez egyfajta együttléti idő, mert mindhárman tudjuk, hogy nem ugyan oda megyünk tovább tanulni és valószínűleg még kevesebbet leszünk együtt az egyetemi éveink alatt. Így mielőtt haza vittem volna őket elmentünk a Mekibe megebédelni.

Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•Место, где живут истории. Откройте их для себя