55.rész

1.4K 57 1
                                    

Ki nem állítom, ha valaki ignorál engem, és Lando pont ezt tett az előbb. Utána mentem a hálóba, de ő már az ágyban feküdt és a telefonját nyomkodta.
- Meg sértettelek valamivel?- áltam meg az ajtóban keresztbe font karral.
- Nem!- mondta rám se hederítve.
- Rendben, szerintem én ma inkább kint alszok!- sétáltam oda az ágyhoz elvenni egy párnát és a takarom.
- Szuper!- bújta tovább a készüléket.
- Akkor pukkadj meg!- mondtam neki dühösen, ráadásul magyarul.
- Mondtál valamit?- nézett végre rám.
- Csak annyit, hogy szép álmokat!- fordultam vissza az ajtóból és úgy mondtam neki kedves mosollyal az arcomon, de közben belül meg tudtam volna folytani. Kimentem és a kanapéra leraktam a cuccokat és le is feküdtem hátha eltudok aludni. De nem tudtam, csak azon járt az agyam, hogy milyen hülye vagyok. Már hajnali 2 körül járhatot az idő, mikor Lando kijött a szobából.
- Gyere, az ágyban kényelmesebb lenne!- sétált oda hozzám és letérdelt a kanapé mellé.
- Itt is jó!- fordítottam hátat neki, pedig tudtam,  hogy igaza van.
- Kérlek Emma!  Ha kell alszok én itt kint!- ajánlotta fel.
- Nem kell, ez a te házad, én csak vendég vagyok itt.- mondtam, de még mindig nem néztem rá.
- Ne szórakoz már velem!- állt fel mellőlem.- Akkor is bemész aludni!- mondta majd felkapott és tudtam ha el kezdek ellenkezni, biztosak lehetünk abban, hogy felborulunk. Át karoltam a nyakát és a mellkasába bújtam, próbáltam úgy magamba szívni az illatát, hogy alig vegye észre.
- Tessék még fel se kellett kelned.- tett le óvatosan az ágyra. Már indult volna, hogy összeszedje a saját cuccait, de megfogtam a kezét és magamhoz húztam. Nem csináltam semmi mást, csak a homlokom az övéhez döntöttem. Ott ültünk egymással szemben, csukott szemmel hosszú percekig.
- Nem szeretek veszekedni veled!- szólaltam meg végül.
- Én se!- vette el a fejét, hogy a szemembe tudjon nézni.
- Szeretlek!- mondtam könnyes szemekkel és magamhoz vontam egy szenvedélyes csókra. Gyengéden hanyat fektetett és felém mászott.

18+os rész

- Várj egy pillanatot!- mondtam, majd egy gyors testhelyzet csere után én kerültem felülre.- Be kell fejeznem, ami elkezdtem.- csókoltam meg, és közben a boxeren keresztül simogattam a hímvedszőjét. Lerángattam róla a ruhadarabot,  majd a számba vettem. Először a makk körül köröztem a nyelvemmel, majd fokozatosan egyre mélyebbre került a számban. Pár perccel később arra lettem figyelmes, hogy átvette az irányítást és ő diktálja már az ütemet. Aztán mielőtt eljutott volna a csúcsra, kihúzódott és magához vont.
- Behhnned szererthhnék lehhnnnihhh!- nyögte ki nagy nehezen. Engedelmes kislányként rá ültem és úgy folytattam a kényeztetést. A két kezemmel a vállába markoltam és próbáltam tartani az ütemet.
Éreztem már a bizsergető érzést a hasamban, de nem hagyhattam abba, mert ez most nem rólam szól. Nem az én vagyok az első számú, akinek a csúcsra kell jutni. Miután a elértem a menyországba kicsit meggörnyedve, de próbáltam tartani magam és folytatni. Szerencsémre Landonak se kellett sokat várnia, mert a nevemet nyögve élvezett belém. Végre rágörnyedtem és azt hallgattam, ahogy ziláltan veszi még a levegőt.
- Máskor is veszekedhetünk?- kérdezte nevetve.
- Inkább ne. Anélkül is tudunk ilyen jók lenni!- szálltam le róla és mellé feküdtem.
- De a békülősszex mindennél jobb.- adott egy puszit a fejem tetejére.
- Te teljesen hülye vagy!- nevettem és a mellkasára adtam egy puszit és szorosan hozzá bújtam. Így egymásba gabajodva aludtunk el.

Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•Where stories live. Discover now