Pontban fél 9 Kor kopogtak az ajtón. Felálltam és odasétáltam kinyitni az ajtót. Kinyitottam és Lando állt velem szemben egy farmerben és egy mintás ingben, ami a melkasáig ki volt gombolva.
- Wow!- köszönt és dícsért meg egyszerre röviden és tömören.
- Neked is szia Lando.
- Hello egyszerűen...- nyelt egy nagyot. - Csodásan nézel ki.- nézett végig tetőtől talpig.
- Te se panaszkodhatsz.- mondtam mosolyogva.
- Szia Lando!- jelent meg mögöttem Veronika és Marci.
- 2-re haza hozni!- szólt szigorú tekintettel Veronika.
- Rendben!- nézett Lando mélyen a szemükbe és próbálta visszatartani a nevetést.
- De úgyis aludni fogtok honnan tudjátok hogy nem később jövök vissza?- kérdeztem nevetve, mert én már nem bírtam tovább tartani.
- Az nem baj!- mondta és ők is elkezdtek nevetni.
- Érezd jól magad!- mondta Marci, majd így hárman megöletük egymást. Majd fél percel később már a folyosón sétáltunk a lift felé.
- Szerencsés vagy, hogy ilyen barátaid vannak!- nyomta meg a lift hívó gombját Lando.
- Tudom. Nem is kívanhatnék jobbat náluk.- mondtam majd beszálltunk a liftbe.
Nagyjából negyed óra múlva meg is érkeztünk a buli helyszínére. Le se tagadhatják, hogy a Forma 1-esek fognak itt bulizni. Beléptünk a terembe ahol már jó sokan voltak. Lando lágyan átkarolta a derekam és elindultunk a tömegbe. Akik nem ismertek engem csak néztek ahogy keresztül sétálok a termen. A bárpulthoz léptünk es kértünk ki magunknak egy-egy italt.
- Szia Emma nagyon jól nézel ki!- hallottam meg egy spanyol akcentusú fiatalembert a hátam mögül.
- Szia Carlos!- fordultam meg és köszöntöttem.
- Isabel ő itt Emma, még a Magyar Nagydíjon találkoztunk. Emma ő itt Isabel a barátnőm.
- Nagyon örülök.- nyújtottam a kezem.
- Aj ne butáskodj- lökte el a kezem és megölelt.- Szólíts csak Isa-nak a barátaim is úgy szoktak és, aki elbírja viselni ezt a spanyol macsót a társaságában, azt a barátomnak tekintem.- mondta nevetve és látszott Carloson, hogy ezt a poént most nem élvezte.
- Gyere szivi nézzünk körbe.- húzta közelebb magához Carlos a barátnőjét.
- Egy élmény volt, később találkozunk?
- Minden képpen!- mondtam mosolyogva és már el is rángatta Carlos.
- Kedves lány!- fordultam vissza Landohoz és belekortyoltam az italomba.
- Igen!- mondta mosolyogva.
- Szevasz Lando ki az új lány?- jött oda Daniel és átkarolta a vállát.
- Daniel, Emma. Emma szerintem neked nem kell bemutatnom!- mutogatott köztünk Lando.
- Szia Szabó Emma!- mutatkoztam be.
- Halihó!- köszönt mosolyogva.- Elvihetem egy táncra?- nézett rám aztán Landora.
- Persze!- mondtam mosolyogva, mikor Lando tudtomra adta, hogy nem bánja, menjek nyugodtan.
- Vigyázzatok emberek megjött a parkett ördöge!- kiáltott fel Daniel miután megfogta a kezem. Konkrétan, mint Mózes a Vörös-tengert úgy választotta szét a bulizó tömeget Daniel. Amint elkezdett táncolni észleltem, hogy nem azért álltak félre, mert akkora táncos lenne, hanem azért, hogy vigyázzanak a testi épségükre.
Miután a számnak vége lett visszakísért a pulthoz ahol Lando beszélgetett ha jól láttam Geroge-val.
- Köszönöm a táncot!- mondtam nevetve miután visszaértünk Landoékhoz.
- Lando ez a csaj egy főnyeremény vigyázz rá!- paskolta nevetve hátba Daniel, majd elsétált. Megittam az italom majd kikértem még egyet.
- Oh mein Gott! (Uram Isten!)- jött oda hozzám egy jókedvű német.
- Szióka!- köszöntem nevetve majd egy jó nagy ölelédt adtam neki.
- Nagyon jól nézel ki. Remélem ez a tökfej is észre veszi!- biccentett Lando felé aki, még mindig a másik brittel beszélgetett.
- Már észre vette!- mondtam nevetve amire egy fél pillanatra rám nézett, majd visszafordult beszélgetni.
- Jól érzed magad?- kérdezte érdeklődve.
- Persze még ezt megiszom aztán már nagyon jól leszek!- mondtam nevetve és rámutattam a koktélomra amiből már asszem a negyediket ittam.
- Csak ne legyen túl sok.- mondta apás szigorral.
- Nem lesz sok tudok mértékkel inni.
- Vigyázz magadra majd még beszélünk!- simította végig a karom, majd elment.
- Lando nem megyünk táncolni?- fordultam felé.
- Menj csak nyugodtan!- mondta Russell, majd egy ökölpacsi után elment.
- Mehetünk!- fordult felém mosolyogva majd a derekamra rakta a kezét és elindultunk parkettre ahol nemrégiben Daniel megtáncoltatott.
- Köszönöm, hogy eljöttél!- mondta majd átölelte a derekam és úgy táncoltunk, vagyis így nem helyes a mondat. Átölelte a derekam és próbáltuk az ütemre dobálni magunkat, ami majdnem sikerült. Ez a tánc után még legalább kétszer táncoltunk plusz még egyszer megtancoltatott a Daniel.
- Megyünk lassan?- kérdezte Lando miután visszaértem Daniellel a parkettről.
- Elszaladok mosdóba azután mehetünk.- mondtam, majd egy hosszú csókot nyomtam a füle tövébe. Ahogy mondtam elszaladtam a mosdóba, mert 6 koktél után már rám fért egy kis felfrissülés. Miután a sminkem is megigazítottam elindultam ki. De lehet nem kellett volna. Ugyanis a pultnál Lando valami nőcskéve smárolt. Szívem szerint ott estem volna a földre és kezdtem volna zokogni, de valahogy nem ment. Kiszaladtam az épület elé és ott kezdtem el sírni. Fogtam magamnak egy taxit és visszamentem a szállodába. Ez egy szép lezárása volt ennek a kapcsolat féleségnek.
YOU ARE READING
Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•
FanfictionNem is tudom, hogy találkozhattam akkor ott vele. Érettségi előtt 3 héttel. De akkor ott elfelejtettem mindent ami valaha stresszel töltött el. Volt egy pillanatunk. Semmi több csak az az egyetlen egy pillanat amikor találkozott a tekintetünk. 20...