Szerdán és Csütörtökön nem történt szinte semmi lényeges. Mind két nap a medencénél voltunk és pihentünk. Lando folytatta az ostromomat. Be kell valljam elég jól halad, hogy megnyerjen magának. Nahyon kedves, mindig kérdezi mitcsinálok, hogy érzem magam, mindig meglep egy valamilyen apró kis kedvességgel. Igazi kis hős szerelmes. És elintézett nekünk belépőket a futamra. Pénteken és szombaton is jól teljesített Lando és Carlos. Időmérőn Lando negyedik, Carlos pedig ötödik lett.
Ezért van az, hogy éppen itt sétálok a boxutcában a két legjobb barátom társaságában. Pont a Ferrari garázsa előtt sétáltunk mikor egy ismerős német hang ütötte meg a fülem.
- Emma!- szólított meg.
- Seb! Szia.- mondtam mosolyogva és hátra fordultam, majd megöleltem.
- Mit műveltél a kezeddel?- nézett rá a kezemre.
- Háááát.. csak vezettem!- vakartam meg a tarkóm nevetve.
- Mit ne mondjak nagyon ügyes vagy!- paskolta meg a vállam egy elismerő mosoly társaságában.
- Ne is mond...- csóvaltam meg a fejem.- így kellett mennem érettségizni.- mutattam a kezemre.
- Tényleg és, hogy sikerült?- tette keresztbe a karját és egy kis terpeszbe állt.
- Minden ötös lett!- mondtam büszkén.
- Und die deutsche? (És a német?)- kérdezte szigorú hangvétellel.
- Ja, das ist auch ein 5. (Igen, az is egy ötös)- válaszoltam mosolyogva németül.
- Jólvan tényleg ügyes lány vagy!- mondta és átölelt. Seb úgy viselkedik velem mint ha a lánya lennék. Abban a két napban a Hungaroringen nagyon jóba lettünk és néha beszélgetünk videóhívásban, amikor van egy kis szabad ideje.
- Emma...- szólalt meg mögöttem Veronika.
- Istenem de bunkó vagyok. Seb ők itt a legjobb barátaim Veronika és Marci, srácok ő itt Seb -mutattam be egymásnak őket. -Mellesleg a legnagyobb példaképem!- tettem zárójelbe a srácoknak magyarul.
- Sziasztok! Emma sokat mesélt már rólatok!- nyújtotta a kezét a srácoknak és kezet ráztak.
- Hello!- köszöntek röviden és tömören egyszerre. Istenem de aranyosak mikor még vannak illetődve.
- Emma jöttök már?- jött oda hozzánk Lando.- Ohh szia Seb!- üdvözölte Lando.
- Hello kölyök.- pacsisztak le egymással.
- Gyertek mindjárt kezdődik a futam és már mennem kell. Megmutatom hova tudtok ülni.- karolta át a derekam Lando, amit Seb egyből kiszúrt és széles mosoly telepedett az arcára.
- Lando ha meg mered bántani ezt a szegény kislányt ne tudd meg mi fog történni veled! Apja helyett apja leszek!- mutogatott fenyegetőtő hangnemben.
- Nem fogom!- lépett egy lépést hátrébb, amint a német elindult felé.
- Danke Papa, dass du andere für mich bedroht hast! (Köszönöm apa, hogy miattam fenyegetőzől!)- hadartam el és kapott egy nagy ölelést. Láttam Lando arcán bárcsak értette volna mit mondtam az előbb.
- Sehr willkommenes kleines Mädchen! (Nagyon szívesen kislány!)- mondta nevetve, majd elindult a garázsba felöltözni.
- Majd találkozunk a bulin?- fordult vissza Seb mielőtt bement volna a garázsba.
- Minden képpen!- mondtam mosolyogva.- Milyen buli?- fordultam Lando felé.
- Hát lesz, majd este egy buli, így a Forma 1-esek között a futam után.- mutogatott miközben beszélt.
- És kik lesznek ott pontosan?- kérdeztem a britet.
- Hát az összes pilóta, valószínűleg az összes csapatfőnök és egykét pilóta barátnője.
- Például?- kérdezte Veronika.
- Ott lesz Carlos, Charles, Pierre és talán Max barátnője is. -kezdte el az ujján számolni a személyeket.
- És a tiéd?- kérdezte Marci. Ettől a kérdésről éreztem ahogy egyre több árnyalatát veszi fel az arcom a pirosnak.
- Van kedved jönni?- nézett mélyen a szemembe. A másodperc általában csak egy pillanatnak látszik, de köztünk ez az egy másodperc míg a tekintetünk összefonódott, sokkal többnek érződött. - vagyis van kedvetek?- kapta el a tekintetét és nézett a mellettem jövőkre.
- Sajnos más programunk van Marcival!- mondta Veronika sajnálkozó tekintettel.
- Igazán?- néztem rájuk meglepetten.
- Igen!- helyeselt Marci.
- De te menj csak nyugodtan, majd becsomagolunk neked.- mondta mosolyogva Veronika.
- Hát akkor csak én megyek!- fordultam Lando felé.
Bementünk a McLaren garázsába elfoglalni a helyünk. Lando felöltözött rajtra készre és beült a kocsiba. És innentől kezdve szorították neki, hogy minden jól menjen.
BINABASA MO ANG
Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•
FanfictionNem is tudom, hogy találkozhattam akkor ott vele. Érettségi előtt 3 héttel. De akkor ott elfelejtettem mindent ami valaha stresszel töltött el. Volt egy pillanatunk. Semmi több csak az az egyetlen egy pillanat amikor találkozott a tekintetünk. 20...