Reggel a szokásosnál előbb ébredtem fel. Csak 10-re kell elkészülődnöm, de úgy éreztem ez a nap más lesz, nem olyan mint a többi. Miután kikeltem az ágyból és elmentem a fürdőszobába a reggeli rutinomat elvégezni. Miután mindennel kész lettem odaálltam a szekrényem elé és elkezdtem keresni a megfelelő ruhát a mai napra. Végül a szokásos szettnél tettem le a voksom ami egy Vetteles-Ferraris pólo, egy farmer rövidnadrág és egy Ferraris sapka.
Amióta nézem a forma 1-et azóta Vettel szurkoló vagyok. Ami azt jelenti, hogy a Red Bullhoz igazolásának az első éve óta. Ami nem ma volt. Mostanában pedig nem jó látni, hogy nem találja a hangot a Ferrarival. Nagyon remélem, hogy már nemsokáig marad ott. Nagyon szeretném végre újra látni azt a Vettelt akit kisgyerekként imádtam meg.
- Jó reggelt!- köszöntem apának mikor beléptem a konyhába.
- Neked is. Miért vagy ilyen korán fent? Még csak 9 óra lesz. És te pedig már indulásra kész vagy.- lepődött meg apa, mert tudja ha tehetem akkor minden nap délben kelnék fel.
- Nem tudom 8-kor magamtól ébredtem fel és nem tudtam visszaaludni.- mondtam el neki a tényeket.
- Mit kérsz reggelire?- érdeklődött apa.
- Hmmm... Tükörtojást.- gondolkoztam mit ennék szívesen. Míg vártam a reggelimre elővettem a telefonom és megnéztem milyen értesítéseket kaptam.
Reggeli után elmosogattam és elkezdtünk összekészülődni. Megkerestem a táskám és beledobáltam mindent amit el akarunk vinni. A jegyeket csak bedobtam a táskámba, majd el is indultunk a Hungaroringre. Még mindig nem tudom miért kell ilyen korán mennünk de úgy vagyok vele, hogy nekem mindegy csak ne késsünk.
Miután odaértünk megkerestük a legjobb parkolóhelyet és oda álltunk be.
- Emlékszel, hogy mondtam, hogy lesz egy meglepetés?- szálltunk ki az autóból és elindultunk a bejárat felé.
- Igen, és már nagyon várom, hogy mi lesz az.
- Emlékszel még milyen jegyeket kaptál?- nézt rám. Az igazat megvallva már nem emlékszem, sőt ma még se néztem mikor bedobtam a táskámba.
- Nem, nem igazán.- válaszoltam a kérdésére.
- Akkor nézd meg!- jött az utasítás, amit amúgy mentettem volna mert kell a jegy ha be akarunk menni a helyszínre. Levettem a hátamról a kis fekete táskám és elkezdtem keresni a jegyeket.
Fél percel később kivettem mind a kettőt és akkor láttam, hogy azok nem is VIP jegyek, hamen PADDOCK CLUB-os.
- Ez most azt jelenti,hogy...?- akat el a lélegzetem.
- Igen azt.- találta ki a gondolatom, ami nem más volt mint végre személyesen tudok találkozni Sebbel.
- Mondtam már, hogy mindenkinél jobban imádlak?- kérdeztem miközben a nyakába ugrottam.
- Még Sebnél is?- nézett rám kérdőn.
- Sajnálom akkor csak a második vagy.- mondtam és próbáltam a feltörekvő nevetésem visszatartani (sikertelenül). Átkarolta a vállam, majd miután bementünk a kapun egyből a paddockba mentünk. Lassan végigsétáltunk az összes garázson és benézhettünk, hogy miket csinálnak így a harmadik szabadedzés előtt amit a tévék nem adnak le. Először a Williamshez néztünk be ahol Kubica és Russell már nagyon készülődött, hogy végre beülhessen az autóba és vezethessen. Aztán továbbmentünk a Haas, Racing Point, Toro Rosso, Alfa Romeo, Mercedes, Red Bull, majd a Renault garázsába. A végére már csak a McLaren és a Ferrari garázsa maradt hátra, épp a McLaren garázsába voltunk mikor megláttam Őt....
YOU ARE READING
Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•
FanfictionNem is tudom, hogy találkozhattam akkor ott vele. Érettségi előtt 3 héttel. De akkor ott elfelejtettem mindent ami valaha stresszel töltött el. Volt egy pillanatunk. Semmi több csak az az egyetlen egy pillanat amikor találkozott a tekintetünk. 20...