28.rész

1.5K 49 0
                                    

A futam egyszerűen csodálatos volt. Lando a futam végére harmadik lett Verstappen motor problémája miatt,  Carlos pedig így a negyedik. Oda mentünk a pódium elé és vártuk, hogy megérkezenek a levezető körből. Ott álltunk a szerelők és minden dolgozó között.
Lando kiszállt az autóból és annak az elejére felállva ünnepelte a harmadik helyét. Aztán ode szaladt hozzánk és a szerelők nyakába ugrott. Mindenki gratulált neki, majd oda jött hozzám is.
- Gratulálok!- mondtam téli vigyorral.
- Csak neked köszönhetem!- hajolt közelebb hozzám és sisakot keresztül adott egy csókot. Mindenki méghangosabb ovációba kezdett. Én pedig éreztem, hogy a fejemen kezd eluralkodni a pír. Legalább három kamera vette egyszerre ezt a kis jelenetett. Odament a kis emelvényhez levenni a sisakot és felsrisíteni magát. Felvette a sapkáját és oda ment Will Buxton-hoz adni egy interjút.
Fél órával később már vége volt a pezsgő locsolgatós pódium ünnepségnek és már mindenki gőzerővel szedett szét és pakolt el mindent.
A padockban sétálva elmentem a Ferrari motorhomeja előtt. Bementem és megkérdeztem, hogy merre találom Sebet. Elmondták majd el is indultam megkeresni.
- Kop-kop!- kopogtam és beléptem az ajtón.
- Szia Emma!- állt fel az ágyról.
- Csak gratulálni jöttem!- sétáltam oda hozzá és megöleltem.
- Köszönöm! Gyere ülj csak le!- mutatott az egyik fotelre. - Na és mi van a Rómeóddal?- kérdezte kíváncsi tekintettel.
- Nem a Rómeóm csak egy kicsit elragadtatta magát.- ültem bele a fotelbe és tettem keresztbe a lábam.
- De azért jössz a buliba nem? Mert ha ő nem hívott el akkor miattam kell, hogy gyere.- dőlt hátra a fotelben.
- El hívott, de nem vagyunk együtt.- dőltem én is hátra.
- Hé Seb...- nyitott be Charles a szobába.- Ohh helló... Emma ugye?- jött oda hozzám.
- Szia, igen!- mondtam mosolyogva.
- Mi járatban erre?- érdeklődött Seb.
- Most jött Maria, hogy mennünk kell az interjúkra.- ült az asztalra.
- Semmi kedvem hozzá!- kezdett hisztizni a német.
- Menjetek nyugodtan még össze kell pakolnom. Majd este találkozunk.- álltam fel a fotelből.
- Ahhjj! Jólvan akkor menjünk. Vigyázz magadra!- nézett rám Seb majd megölelt.
- Mint mindig!
- Nem most jobban csak egy jó kezed van.- mondta apáskodó hangnemben.
- Jólvan apu!- mondtam és adtam neki még egy ölelést.- Szia Charles!- köszöntem el vidáman, majd ott se voltam. Írtam egy üzenetet Landonak, hogy majd a szállodában találkozunk, mert megyek készülődni.
Tudom csak 5 óra van, de mire visszaérek 7 lesz és fél 9 kor indulunk, szóval csak másfél órám lesz kitalálni mit vegyek fel.
Vissza mentem a McLaren garázsába megkeresni a két kis majmom Marcit és Veronikát.
- Indulhatunk?- kérdeztem meg őket mikor odaértem hozzájuk.
- Rád vártunk merre kószáltál?- álltak fel a székről.
- Csak elmentem Sebastiannak gratulálni.
- Jólvan, na induljunk!- ugrottak fel egyszere a székről és elindultunk. Elköszöntünk a srácoktól és elindultunk.
Két óra vezetés után mennyei áldásként álltam be a zuhany alá. Bő 20 percig csak engedtem magamra a vizet, majd neki álltam készülődni miután kiszálltam a zuhany alól. Szerencsémre hozzám magammal alkalmi ruha féleséget. Egyiket a szülinapomra a másikat pedig tartaléknak. A tartalék ruha egy mélytenger kék ruha ami végig gombos. Így annyi gombot gombolok be rajta amennyit csak akarok. Alul kihagytam  a combom közepéig felül pedig hogy egy mélydekoltált ruha legyen. A hajamat egy egyszerű kontyba kötöttem. Sminknek csak egy kis alapozót meg szempillaspirált raktam fel. És kész is vagyok.
- Nagyon dögös vagy anyukám!- jegyezte meg Marci mikor kiléptem a fürdőből.
- Én is annak érzem magam.- mondtam hátha egy kis magabiztosság szedek össze. Ott a legtöbb pilóta barátnője influencer vagy modell. Én meg egy egyszerű kis magyar lány aki épp, hogy befejezte a középiskolát.
- Nem sok egy kicsit?- forogtak körbe.
- Dehogy is. Pont tökéletes!- Sétált oda hozzám Veronika.
- Akkor jó.- mondtam mosolyogva és leültem az ágyra. Megcsak negyed 9 volt így maradt egy kis időm segíteni pakolni.

Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•Where stories live. Discover now