19.rész

1.6K 49 0
                                    

3 héttel később már büszkén álltam ott az érettsegi bizonyítvány osztáson még mindig begipsszelt kézzel, márcsak 2 hónapig kell ennek a vacaknak  fenn lennie aztán újra használhatom a kezem használtatás szerűen. Miután mindenki megkapta a bizonyítványát sorra jöttek oda hozzám, hogy aláírják a  gipszem. Legutoljára Attila bá' jött oda aláírni aztán gratulált a kémia ötösömért.
- Hogy sikerült ez?- jött oda az osztály legfigyelmesebb fiúja Levente.
- Épp a suliból mentem haza mikor valaki belém jött oldalról. Megpörgött az autó aztán a feje tetején állt meg.
- Az durva és csak a karod tört el?- kérdezte Szabolcs.
- Igen, hála égnek minden jól működött az autóban és még be is voltam kötve.
- Te aztán egy Titán vagy!- mondta nevetve Levente.
- Tudom nem kell mondanod!- vágtam vissza én is nevetve. Beszélgettünk még egy kicsit aztán mindenki hazament. Igazából én nem is haza mentem, hanem be apához a kórházba megmutatni neki a bizonyítványt. 
Bementem az ajtón és odamentem a recepciós pulthoz ahol a világ legjobb fej recepciósa van Anita. Apával nagyjából egyidős és kicsiként nagyon sokat voltam vele miután apa elhozott a suliból. És természetesen észrevettem, hogy mostanában nagyon egy húron pendülnek.  Nagyon remélem, hogy végül lesz köztük valami.
- Szia Emmácska!- köszöntöt azzal a névvel amivel még kiskoromban hívott és mellé társult egy széles teli mosoly.
- Szia Anita!- köszöntem neki vissza és bementem a pult másik oldalára és leültem az egyik székre.
- Mizújs veled mostanság? Hogy van a kezed?- fordult felém mert nem volt senki itt csak mi ketten.
- Semmi sok. Ma megkaptam az érettségi bizonyítványom.- emeltem fel a kis füzetet.
- Na hadd lássam csak!- vette fel a szemüvegét -nem mintha nem látna tökéletesen csak szereti megjátszani magát előttem.- odaadtam  a bizonyítványt és vártam a reakcióját.
- Ez aztán nem semmi. Emelt kémia ötös? Hát ezt meg hogy csináltad?
- 63%-ra írtam meg és a szóbelit se rontottam el nagyon.
- Melyik iskolába felvételiztél?- kérdezte és közben visszanyújtotta a füzetet.
- A Semmelweis egyetemen ápolás és betegellátás szakra.- vettem át a bizonyítványt és beraktam a táskámba.
Órákkal később apa végre kijött a műtőből és egyből hozzám jött. Tudtunk beszélni pár szót, mert után megint mennie kellett egy pácienshez.
Apával megbeszéltük, hogy ezen a nyáron még szabadon mehetek jobbra balra, de suli előtt 1 hónappal elkell kezdenem munkát keresni a suli mellé, hogy legyen saját keresetem.
Hazamentem, majd neki láttam bepakolni a bőröndömbe, mert elmegyünk Veronikáékkal egy  egy hetes nyaralásra Olaszországba. 
Beraktam két bikinit, rengeteg rövid nadrágot és jó pár pólót, egy hosszú nadrágot ha hűvösebb lenne. Minden szett berakása után bezártam a bőröndeumet majd elmentem lefürdeni és elmentem aludni mert holnap 6 órakor indul a gépünk.

Sziasztok ez a rész után most keddig nem lesz másik rész, mert keddig nem vagyok otthon, mert eljöttem egy kis időre pihenni.

Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora