16+ os részt tartalmaz
Amint hazaértünk, lepakoltunk és elmentünk fürdeni. Megengedtük a vizet, majd miután levetkőztünk beültünk a langyos vízbe. Lando a hátát a kád szélének döntötte, én pedig előtte ültem, így én a mellkasának dőltem neki. Elővett egy szivacsot és azzal kezdett el fürdetni.
- Nagyon aranyos volt a féltékenységi rohamod!- húzta végig a szivacsot a melleim alatt.
- Milyen féltékenységi roham?- játszottam meg magam, mint aki semmiről se tud.
- Ne játszd meg magad. Még a vak is látta, hogy nem tetszett neked, hogy Riaval beszélgettem.- mondta és folytatta a fürdetést.
- Nem szeretem, ha olyanhoz nyúlnak, ami az enyém és ezt már múltkor is mondtam.- fontam keresztbe a karom magam előtt.
- Tehát a tiéd vagyok?- kérdezte kaján vigyorral az arcán.
- Ha így folytatod akkor nem sokáig!- mondtam komoran, de belül már én is nevettem.
- Imádom mikor olyan vagy, mint egy durcás 5 éves!- mondta nevetve és belé csókolt a nyakhajlatomba.
- Akkor miért nem mondtál ott semmit?- fordultam vele szembe és az ölébe ültem. Elég nagy volt a kád, hogy ezt meg tehessem.- Miért nem küldted el, ha láttad, hogy zavar?- kérdeztem kicsit mérgesen.
- Mert én is, és te is jól tudod, hogy soha nem csalnálak meg!- mondta mosolyogva és felült, hogy megcsókolhasson.
- Ha tovább vigyorogva így nem lesz később játék!- mozgattam meg a csípőm a férfiasságán.
- Mi? Azt nem teheted meg velem!- esett le neki, amit az előbb mondtam.
- Miért is nem?-hajoltam olyan közel, hogy már szinte összeértek az ajkaink. De nem csókoltam meg, mert akkor neki lenne igaza.
Annyira vágyott arra, hogy újra megkapjon, hogy pillanatok alatt kemény lett alattam.
- Miért is nem?- tettem fel újra a kérdést és közben oldalra hajtottam a fejem.
- Mert...- nyelt egy nagyot és összeszedte a gondolatait.- Mert én vagyok az úr a háznál! És nekem is vannak szükségleteim, amik kielégítésre várnak!- tolt hátrébb és kihúzta magát.
- Milyen szükségleteid vannak?- kérdeztem és közben elkezdtem a kezem lefele húzni az arcáról, a mellkasán át, egészen a golyóihoz és megmarkoltam azokat. Kicsit játszadoztam velük, amire egy mélyről jövő nyögéssel válaszolt.- Ez tetszik mi?- doromboltam a fülébe.
- Nem panaszkodhatok!- nézett rám.
- És ez, hogy tetszik?- markoltam rá a férfiasságára és először lassan, majd szépen ütemesen kezdtem el húzogatni rajta a kezem fel és le. Majd a legváratlanabb pillanatban abbahagytam és kiszáltam a kádból, majd magamra tekertem egy törülközőt.
- Most mit művelsz?- nézett rám értetlenül.
- Megyek eszek valamit, mert éhen halok.- mondtam és a hajamat egy kontyba fogtam a fejem tetejére. Kimentem és egyenesen a szobánkba mentem felvenni egy bugyit és egy laza pólót. Bementem a konyhába, ahol csináltam magamnak egy szendvicset és töltöttem egy pohár narancslevet.Már neki láttam a szendvics elfogyasztásának, mikor betrappolt Lando.
- Hogy hagyhattál így ott?- kérdezte felháborodva.
- Mondtam, hogy nem lesz semmi.- vontam meg a vállam és egy újabb falatot harapta ki a szendvicsből.
- Én soha nem hagytam volna így abba! Ez nem volt fair. - ment oda a hűtőhöz és kivette a tejet.
- Sajnálom!- nem szeretem bevallani a hibákat, de tényleg nem voltam fair.
- Nem számít.- hazudta, majd belekortyolt a tejbe. Befejeztem a vacsorám, majd odavittem a mosogatóhoz a tányérom és a poharam és gyorsan elmostam. Közben végig éreztem Lando tekintetét a hátamon.
- Szeretnél valamit?- kérdeztem, majd neki dőltem a mosogatónak.
- Nem, semmit!- forgatta meg a szemeit, majd lehúzta a maradék tejet és az üres poharat az asztalra tette.- Jó éjt!- mondta, majd egyszerűen elsétált mellettem.
YOU ARE READING
Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•
FanfictionNem is tudom, hogy találkozhattam akkor ott vele. Érettségi előtt 3 héttel. De akkor ott elfelejtettem mindent ami valaha stresszel töltött el. Volt egy pillanatunk. Semmi több csak az az egyetlen egy pillanat amikor találkozott a tekintetünk. 20...