2. rész

2.4K 66 1
                                    

Miután mindenki kikérte magának a hamburgert és minden mást, leültünk és vártunk, hogy szólítsanak. Ezek az apró együtt töltött idő a barátaimmal nagyon sokat jelent nekem.
- És, hogy lesz? Meglesz a ballagás aztán mentek is a nagydíjra?- könyökölt az asztalra Veronika.
- Nem csak szombat, vasárnap megyünk ki. Pénteken a "családdal" ünnepeljük, hogy elballagtam. - forgattam meg a szemem a család szónál. Amióta anya elhagyott minket csak a 8.-os ballagásomon találkoztunk. Azóta egyszer kétszer beszélgettünk maximum.
Nagyon elvan foglalva az új családjával, hogy akiket egy ideig a családjának nevezett, mára már csak két ember a számára.
- Úgy hallom nem igazán várod!?- világított rá a lényegre Marci.
- Nem igazán állítólag anya összeszedet valami pasit akitől gyereket szült. Ha jól emlékszem 2-3 éves lehet.- magyaráztam el nekik a lelkesedésem teljes hiányának okát.
- És nem tudod kikerülni az egészet?- próbált opciókat találni Marci.
- Sajnos nem a nagyiék is eljönnek.
- Akit szeretsz vagy akit annyira nem?
- Ha anya szüleire gondolsz akkor az utóbbi.- ha jól tudom akkor egy nagyszülőnek nem kéne minden látogatásnál kritizálni azt amit éppen meg lát. Főleg ha az unokájáról van szó. Mindig azt hallgatom tőlük, hogy ,,Biztos apád nem foglalkozik eleget veled csak miatta lehet az átlagod 4,8.". Minden alkalommal apának a gyereknevelési módszereivel nyaggatnak. Nem hiszik, hogy így, hogy apa egyre többet van bent a kórházban lehet gyereket nevelni. A legjobban pedig azt nem értik, hogy egy lány ismétlem egy LÁNY, hogy szeretheti a Forma 1-et. Pedig minden ember szeretheti nem csak a fiúk rajonghatnak ezért a sportért. Azt mondják ha egy lány nézi a Forma 1-et akkor biztos csak a helyes pilóták miatt, pedig ez nem így van egyszerűen egy lány is imádhatja a száguldást.
- Emma figyelsz te rám egyáltalán?- legyezett előttem a kezével Veronika.
- Persze!- hazudtam, mert épp a gondolataimat voltam elfoglalva.
- Igazán akkor miért nem vetted észre, hogy Marci nincs itt?- mutatott rá a tényre Veronika.
- Hova ment?- néztem körül.
- Elment idehozni a kajánkat.- mutatott a pult felé ahol Marci tartózkodott. Amint észrevett minket, hogy pont őt nézünk mosolygott és idétlen fejet vágva integet nekünk.
Pár perccel később két tálcával a kezében jött vissza és ült le közénk. Folytattuk az idétlenebbnél idétlenebb témák boncolgatását, majd miután elfogyott mindenkinek az amit rendelt beültünk az autómba és haza vittem először őket aztán én is haza indultam.

Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•Where stories live. Discover now