Délután 5 körül értünk vissza a hotelbe és az első dolgunk, hogy a szobánkban felhívtuk a szüleinket. Először Lando szüleit hívtuk fel videó hívásban. Pár kicsengés után fel is vették.
- Szia Anya ott van mindenki?- kérdezte Lando.
- Mindjárt szólok nekik!- mondta mosolyogva, majd kiabálva szólt a többieknek- GYERTEK IDE ITT VAN LANDO MEG EMMA!- így telefonon keresztül is nagyon hangosnak hallatszott.
- Sziasztok!- köszöntek sorban ahogy oda érték a telefonhoz. Cisca mellé leült Adam, a gyerekek pedig a szülők mögé álltak.
- Hogy vagy életem?- kérdezte Cisca.
- Jól vagyok anya, de azért hívtunk mert van egy meglepetésünk!- mondta vigyorogva, majd rám nézett.
- Mi az gyerekek?- kérdezte izgatottan Cisca.
- Csak annyi, hogy...- elő vettem a tesztet és a kamerába mutattam, hogy látszódjon.
- Nagyszülők lesztek!- mondtuk egyszerre Landoval. A vonal túloldalán hallatszódott, hogy a család női tagjai majd kiugranak a bőrükből.
- Nagynéni leszek!- lelkendezett a kisebbik Cisca.
- Gratulálok öcsi!- mondta mosolyogva Oliver is.
A Norris család nagyon jól fogadta a hírt, és úgy búcsúzunk el, hogy majd a két nagydíj között elmegyünk hozzájuk egy napra.
Aztán ezt a kört még egyszer eljátszottuk az én családommal is. Apa és Anita is nagyon örültek a hírnek, és mint kiderült Lando azért telefonált annyit elvonulva, hogy apától engedélyt kérjen és a gyűrűt elintézze. Tényleg a gyűrű. Egy gyönyörű fehérarany gyűrű, ami egy részén kis gyémantokkal van kirakva és a gyűrű éke egy 2 karátos gyémánt. Nagyon szép, de teljesen hülye, hogy egy ilyen drága gyűrűt vett nekem. Legalább ha elválunk lesz egy kis pénzem ebből is. Este vacsora előtt még Sebastianhoz is lementünk.
- Szia Seb!- köszöntünk, miután kinyitotta az ajtót.
- Sziasztok! Jó titeket együtt látni.- állt félre az ajtóból, hogy beljebb mehessünk.- Na mi lett a teszt eredménye?- kérdezte miután leültünk a kanapéra.
- Mind a kettő, amit csináltam pozitív lett!- mondtam téli vigyorral az arcomon.
- De örülök! Gratulálok hozzá!- állt fel és engem szorosan megölet, Landoval pedig kezet fogott.
- De van még egy nagy hírünk!- mondtam és rámosolyogtam Landora.
- Ennél is jobb?- kérdezte mosolyogva, mert nem is sejtette, hova lehet ezt még fokozni.
- Igen!- mondtam kicsattanó örömmel és odatartottam elé a kezem.
- Huh apukám ez aztan szép gyűrű!- bólogatott elismerően Landora nézve.- De ugye nem, azért kérted meg a kezét, mert a te gyerekeket hordja a szíve alatt?- nézett rá szigorúan.
- Nem, dehogy is ezt már hetekkel ezelőtt elkezdtem tervezni.- emelte fel egyből védekezőn a kezét.- A baba csak egy véletlen egybeesés.- mondta és a hasam irányába biccentett.
- Mindegy is. Emma tényleg boldoggá fog tenni?- tette fel nekem a kérdést.
- Ácsi-ácsi! Már igent mondott nehogy miattad meggondolja magát!- csattant fel Lando és szorosan magához húzott.
- Igen boldogok leszünk hárman, aztán négyen és végül öten- mondtam nevetve, mire Lando arcára fagyott a mosoly.
- Szerintem eleinte legyen elég neked ez az egy!- szólalt végre meg, miután tudatosult benne, hogy három gyereket szeretnék. Ezen a reakción Sebbel csak felnevettünk.
- Komolyan mondtam.- nézett rám komoly tekintettel.
- Tudom drágám, tudom!- simogadtam meg az arcát és közben próbáltam bent tartani a feltörekvő nevetést. Miután jól kiröhögtük magunkat a briten, lementünk az étterembe megvacsorázni. Természetesen mire leértünk már mindenki tudott róla és hangos tapsolással és fütyszóval köszöntöt minket. Ezek teljesen idióták! Mind egytől egyig.
YOU ARE READING
Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•
FanfictionNem is tudom, hogy találkozhattam akkor ott vele. Érettségi előtt 3 héttel. De akkor ott elfelejtettem mindent ami valaha stresszel töltött el. Volt egy pillanatunk. Semmi több csak az az egyetlen egy pillanat amikor találkozott a tekintetünk. 20...