Másnap reggel sikeresen elindultunk még időben, hogy ne legyen nagy a forgalom, és egy 2 órás kocsikázás után megérkeztünk a kikötőbe. Leparkoltunk a kikötőhöz legközelebbi ponton, miután kiszáltunk, és kivettük a hátizsákjainkat, elindultunk a vitorlások, jachtok, és motorcsónakok irányába. Legalább 9-szer állítottak meg, hogy Landotól képet kérjenek vagy aláírást. 15 perc alatt sikerült megtennünk a 2 perces utat.
- Jól vagy?- nézett rám aggódó tekintettel mielőtt felszáltunk volna az egyszerű jachtra. Nem volt fényűző, hatalmas, hanem tényleg csak egy egyszerű hajó volt.
- Igen csak nem szeretek osztoszkodni rajtad!- mondtam durcásan, és keresztbe fontam a karom, a mellkasom előtt.
- Nagyon cuki vagy ilyenkor!- mondta nevetve, majd magához ölelt, és megcsókolt. Felszálltunk a hajóra és lepakoltunk.
- Tudod irányítani?- kérdeztem, mert láttam, hogy a kicsomózta a kötelet, ami tartotta a hajót, hogy ne ússzon el
- Majd valami csak lesz!- mondta sjtelmes mosollyal és folytatta a tevékenységét. Én csak ültem és néztem ahogy egyszál fürdőgatyában ügyködik a hajóval.
Fél órával később pedig már a tengeren voltunk, és már csak egy vékony csíkban látszott a tengerpart. Nagyon szép volt a táj és a víz is hihetetlen milyen tiszta volt. Egy ember se volt a környékünkön, talán nagyon messze egy vitorlás. Én a hajónak az elejében a napozóágyon pihentem és az utolsó előtti meleg napsütötte pillanatokat élveztem ki. Elhoztam a mostani kedvenc könyvem és azt lapozgattam.
- Mit csinálsz?- jött oda hozzám Lando és leült mellém.
- Napozok!- toltam lejjebb az orrnyergemről a napszemüvegem és úgy néztem rá.
- Bekenjem a hátad?- ajánlotta fel előzékenyen és mutatta a kezében lévő flakont.
- Igen légyszi!- tettem le magam mellé a könyvem és fordultam át a hasamra, éreztem, hogy fél pianattal később felém mászik és a fenekemre ül. Kikötötte a bikini felsőm és rányomta a krémet. Gyengéden bele masszírozta az összes krémet a bőrömbe, és egyszercsak arra lettem figyelmes, hogy már a hátamról az oldalamra vándorolt a keze és azt a bőrfelületet simogatja és a nyakhajlatomba fúrta a fejét és ott csókolgat. Hirtelen alámnyúlt és átfordított, vissza a hátamra. Eléggé meglepődőtt fejet vághattam, mert láttam élvezi a helyzetet. Azt is észrevettem, hogy a hirtelen testhelyzet csere miatt, a bikinim felső része teljesen elcsúszott így Lando elsősorból csodálhatta meg a domborulataimat.
- Mit tervezel?- kérdeztem pajkosan, hogy végre rám nézzen és ne csak a melleimet bámulja.
- Talán ezt!?- kezdett el hevesen csókolni és közben az egyik keze a fedetlen mellemre vándorolt és ott játszadozott.
- Van valami más is a tarsolyodban?- kérdeztem huncut vigyorral az arcomon, miután befejezte.
- Van még egy két dolog....- mondta és újra elkezdett csókolni, majd egyre lejjebb kezdett el haladni. És forró csókokkal hintette be az egész testemet.
- Nem lenne jobb az egyik kabinban?- kérdeztem meg mielőtt még lejjebb haladt volna.
- Úgy sincs itt senki!- nézett fél másodperc alatt körbe és visszahajolt a lábaim közé.
- Akkor úgy mondom, hogy nekem komfortosabb lenne úgyhh...- próbáltam befejezni a mondatom, de Ladno a mutatóujját az ajkaimra helyezte, ezzel a tudtomra adva, hogy ne beszéljek csak élvezzem a kényeztetést. És mint egy szófogadó kislány nem folytattam a beszédet, csak élveztem minden egyes pillanatot.
YOU ARE READING
Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•
FanfictionNem is tudom, hogy találkozhattam akkor ott vele. Érettségi előtt 3 héttel. De akkor ott elfelejtettem mindent ami valaha stresszel töltött el. Volt egy pillanatunk. Semmi több csak az az egyetlen egy pillanat amikor találkozott a tekintetünk. 20...