🔞18+-os részt tartalmaz. Csak saját felelősségre olvasd.🔞
Neki dőltem az ajtó fél fának és néztem ahogy a ruháit a földről összeszedte és a mosdókagylóba dobta.
- Csak ott állsz vagy te is jössz?- fordult felém és így minden egyes porcikáját láthatom.
- Szerintem először levetkőzök!- mentem mellé és tettem le a ruhákat.
- Segítsek?- ölelt meg hátulról és a pólóm alsó szegélyéhez csúsztatta a kezét.
- Lehet kell egy kis segítség.- fordultam meg az ölelésében, hogy szembe legyek vele.
- Akkor okvetlenül segítenem kell, hisz brit úriember vagyok!- mondta kisfiús mosollyal és elkezdte az akciót. Lágyan kezdte csókolgatni a nyakam, én pedig, hogy egyszerűbb dolga legyen és könnyebben hozzá férjen a nyakamhoz, hátra hajtottam a fejem és csak élveztem a kényeztetés. Lassan lekerültek rólam a ruhadarabok, de Lando egyetlen egy pillanatra se hagyta abba a csókokkal való befedést a testemen. Egy ruhadarab fogott csak ki rajta, az is a melltartóm volt. Elhúzodtam tőle egy kicsit, hogy ki tudjam kapcsolni.
- Menjünk fürdeni!- húzódtam ismét közel hozzá és egy csókot nyomtam az ajkaira. Amikor elváltunk, magam után húztam a zuhany kabinba.
Elkezdtem engedni a vizet és elkezdtem a hajam bevizezni. Lando egyik pillanatról a másikra felkapott, ösztönösen egyből a dereka köré fontam a lábaim. Velem együtt állt be a víz alá és kezdett el csókolgatni. Én pedig kihasználva az alkalmat bevizeztem az ő haját is. Az első fél percben próbáltam a nyögéseim visszatartani, de utána már annyira átélte amit csinált, hogy egyszerűen lehetetlen volt. A fejem ismét hátrahanyatlott és csak élvezni tudtam a történéseket. Hihetetlen milyen jól csinálja. A meleg víz csak folyt rajtunk végig, de nem izgatott. Az egyik keze felfedező útra indult, de gyorsan megtalálta a keresett területet, és elkezdte masszírozni a mellem. A másikat pedig a szájával kezdte el kényeztetni. Először csak körkörösen kezdte nyalogatni a mellbimbó területét aztán a szájába vette és szívni kezdte és harapni. Olyan gyengéden csinálta, hogy még jobban felizgultam és még többet akartam. Próbáltam tudtára adni, hogy tovább is haladhatunk, de ő csak letett.
- Az első alkalom, hogy minden tekintetben az enyém leszel, nem szeretném a zuhany alatt csinálni.- hajolt oda hozzám és megcsókolt. Ezután megfordított, háttal legyek neki és elkezdte mosni a hajam. Hátra hajtottam a fejem, de csak abból a célból, hogy nehogy a szemembe mossa a sampont. Miután az én hajam kész volt én is megmostam az ő haját és közben végig mértem az arcának az összes kis gödröcskéjét.
Kimentünk a kabinból és a törölközőmért nyúltam volna már mikor megfogta a kezem és a szobámba húzott. Az ajtó, ami a folyosóra vezettet bezárta és vissza jött hozzám az ágyhoz.
- Most én is kényeztetni szeretnélek egy kicsit.- mondtam neki és gyengéden meglöktem, hogy az ágyra huppanjon. Egészen a fejtámláig mászott és annak neki dőlve ült a hatalmas francia ágy közepén. Odamásztam hozzá és az ölébe ültem, úgy hogy a merevedő férfiasságát érintse a vaginám. Lassan haladtam lefele. Először a nyakánál időztem el. Apró csókokkal borítottam be a nyakát, majd egyszer kétszer megszívtam. Pont annyira szívtam meg, hogy csak egy kicsit szineződött el. Miután eléggé megízletem a nyakán lévő bőrfelület ízét lejjebb haladtam. A kulcscsontján keresztül a mellkasára haladtam át. Apró köröket írtam le az ujjammal a bőrén és egy pillanatra se hagytam abba az aprócska puszik adását. Mikor a mellkasán is befejeztem a munkám visszamentem az ajkaihoz és szenvedélyes csókba invitáltam. Éreztem, hogy ő már bevetésre kész annyira kemény volt már. Egy szempillantás alatt már fordult is a helyzet és már én találtam magam alul.
- Azt hiszem most ismét én következek!- mondta perverz vigyorral a fején, és egyenesen a combjaim közé furakodott. Először a combom belső felét kezdte el csókolgatni és egyre jobban közeledett ahhoz a pontokhoz, hogy elveszítsem minden józan eszem és az élvezeteknek adjam át magam. De ahelyett, hogy elkezdte volna a kényeztetés magasabb szintjét elindítani, vissza mászott az ajkaimhoz.
- Szeretlek!- nézett a szemembe és a szemében láttam, hogy 300 fokon ég már a vágytól.
- Én is téged!- mondtam ki és magamhoz húztam, hogy ezt a csókunkkal bizonyítsam be. Ezután nem kellett több szó, visszakúszott a lábaimhoz és szélesebbre tárta. Úgy falta a vaginám, mintha valami étel lenne. Pillanatokon belül belém csusszant az egyik ujja, amit egy hatalmas nyögéssel díjjaztam. Elkezdett mozogni bennem és amint úgy érezte, hogy még egy ujj közbejöhet, már is belém csúsztatta a következőt.
Percekig így játszadozott én pedig próbáltam minnél több nyögést lenyelni, mert apáék nemsokára jönnek. Már majdnem a csúcsra jutottam mikor kihúzta belőlem az ujjait és vissza mászott hozzám.
- Biztos szeretnéd?- adta meg nekem a választás lehetőségét.
- Mindennél jobban!- toltam felé a csípőm, hogy biztosítsam a döntésemről. Adott egy villámgyors csókot és a hüvelyem bejáratához tette a férfiasságát. Hirtelen belém hatolt, amire én felsikiltottam a hirtelen behatolótól, majd megállt és meg se mozdult, hogy megszokhassam a méretét.
- Nah..nahgyon szeretlek!- húztam magamhoz egy csókra. Néhány másodperccel később pedig elkezdett lassan mozogni bennem. A lepedőt markolásztam és nyögdécseltem minden egyes lökésnél. Lejjebb hajolt hozzám és belém folytatta a nyögéseimet a csókjával. Próbáltam a csípőm minnél jobban megemelni, hogy teljes hosszával bennem legyen, ez néha sikerült, néha nem. Ezek után pedig mindeddiginél jobban bennem volt és próbáltam figyelmeztetni.
- Lando én...én...- de nem tudtam befejzni a mondatot, mert a hátam ívben feszült, és minden tagom megmerevedett. A csúcsra jutottam és ennél csodálatosabb, még soha nem történt velem. Megérezhettem vele az igazi gyönyört.
- Emma!- nyögött fel Lando is és egyszercsak rám omlott. Percekig így feküdtünk én alul, Lando pedig felettem. Öleltem és apró csókokat adtam neki. Aztán kihúzott belőlem és mellém feküdt.
- Ez isteni volt!- hajtotta a mellkasomra a fejét és ott pihemtette. Magunkra húztuk a takarót és egymást ölelve aludtunk el.
YOU ARE READING
Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•
FanfictionNem is tudom, hogy találkozhattam akkor ott vele. Érettségi előtt 3 héttel. De akkor ott elfelejtettem mindent ami valaha stresszel töltött el. Volt egy pillanatunk. Semmi több csak az az egyetlen egy pillanat amikor találkozott a tekintetünk. 20...