••••••••••••• Lando szemszöge •••••••••••••
A tegnapi szabadedzések nagyon jól sikerültek, a lehető legjobb köröket teljesítettük, így ma is nagy lelkesedéssel vágok neki a szabadedzésnek és a délutáni idő mérőnek.
Reggel miután felébredtem elmentem a fürdőbe rendbeszedni magam. Hideg vízzel megmostam az arcom, majd egy kevés zselé segítségével beállítottam a hajam. Felvettem a szokásos farmer-póló kombót és egy pulcsit. Természetesen a póló a McLaren és a többi szponzor logójával volt ellátva. Összeszedtem a cuccaimat, majd egy napszemüveget felvéve kiléptem a szállodaszobám ajtaján. Lementem a hallba es ott vártam a legjobb barátomat Carlost. Amikor ide kerültem a Forma 1-be ő volt az első akivel megtaláltam a közös hangot. És mivel egyszerre kerültünk a McLarenhez még könnyebb volt az egymásra hangolódás. Ha össze vagyunk zárva hosszabb időre akkor biztos lehet abban mindenki, hogy valami nagy faszságra készülünk. Mindig szívjuk egymás vérét, de végtére mire kell egy legjobb barát ha nem erre.
- Landooo!- jelent meg a hallban Carlos.
- Carlosito!- odamentem hozzá és egy ölelést adtam neki.
- Ma ugye nem akarsz megelőzni a szabadedzésen és főleg nem az időmérőn?- nézett rám és próbált halál komoly fejet vágni hozzá.
- Akkor mi értelme lenne a versenyzésnek? Próbáld tartani a lépést öreg!- mondtam és nevetve indultam el az autóhoz. Beszálltunk az autóba és átadtam a vezetés lehetőséget Carlosnak.
Megérkeztünk a Hungaroringre és egyből a garázsba mentem beszélgetni a szerelőkkel és a stratégákkal, hogy milyen esélyeink lesznek ma.
- Lando menny öltözz át fél óra múlva kezdődik a szabadedzés.- jött oda hozzám Zack.
- Megyek!- mondtam, majd elindultam átöltözni.
Az öltözőben már a pólóm cseréltem át aláöltözetre mikor bejött Carlos.
- Hallod haver ma jönnek a szurkolók szóval legyél jófej mindenkivel.
- Okés.- forgattam meg a szemem mintha én nem tudnám.
- Tartsd nyitva a szemed a magyar lányok nagyon jól néznek ki.- tanácsolta Carlos.
- Te ne nézegesd a magyar lányokat tudtommal barátnőd van.- szóltam rá.
- Hűséget fogadtunk egymásnak és nem válságot.- mondta nevetve miközben kiment az ajtón. Ez teljesen hülye, jöttem rá erre a tényre.
Felöltöztem ,majd kimentem a garázsba. Leültem és néztem ahogy a fiúk javítják és takarítják az autót.
Márcsak 10 perc volt hátra és az elsők között akartunk kimenni, hogy egy új beállítást megtudjunk nézni. Így elkezdtem felvenni a hiányzó darabokat, mikor szólt a mernököm Andrew. Odamentem hozzá és még át beszéltünk pár dolgot, hogy melyik beállítást kell, majd benyomnom amivel ellenőrizni tudjuk, hogy jó irányba haladunk-e a fejlesztések terén. Épp mentem vissza az álványhoz mikor jelzett az egyik szerelő, hogy pont most jöttek új szurkolók akik most szabadedzés előtt bejárják a paddock-ot. Gyorsan felidéztem amit pár perccel ezelőtt mondott nekem Carlos és egy gyors mosolyt próbáltam az arcomra erőltetni, de mikor megláttam azt a szurkoló lányt máris nem kellett próbálkoznom, mert egyből mosolyra görbült a szám. Egy igazi Vettel rajongó nem is kell semmit mondania ez lerí róla. Egy Ferraris sapka és egy Vetteles póló. Csak neki szurkolhat.
Kicsit furcsán nézett rám, aztán ő is elkezdett mosolyogni. Odamentem hozzá, hogy hátha beszélgetünk egy kicsit.
YOU ARE READING
Hogy történhetett mindez?/Lando Norris ff/•BEFEJEZETT•
FanfictionNem is tudom, hogy találkozhattam akkor ott vele. Érettségi előtt 3 héttel. De akkor ott elfelejtettem mindent ami valaha stresszel töltött el. Volt egy pillanatunk. Semmi több csak az az egyetlen egy pillanat amikor találkozott a tekintetünk. 20...