15.09.2021
Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
Keyifli Okumalar
Bir emoji bırakın :)
🥜
Sabah kahvaltı sonrası Bulut ve Baran çalışmak için yukarıya gitmişlerdi. Mert güvenlik ekibiyle toplantı yapacağını söyleyip gitmişti. Fırat, Nur ile konuşuyordu. Nur nişanlısıydı. Serkan da bizimle oturmuş gezdiği yerleri anlatıyordu. Tam bir gezgindi. Sürekli keşfedilmemiş yerleri keşfeder ve tatmadığı lezzetleri denerdi. Tüm bunları paylaştığı bir instagram hesabı vardı. Oradan da güzel manzaraları paylaştığı ve biriktirdiği anılara hayranlıkla bakan 15 milyon takipçisi vardı. Çoğunluğu kadınlardı. Kumral saçları dağınık ve yeşil gözleri tüm kızların nefeslerini kesmeye yeterliydi. Abimin tüm arkadaşlarının bir gideri vardı. Birbirine bağlı dışı güzel içi yaralı 5 adam. Gülümseyerek odağımı Serkan'a verdim.
"Bak bu kurbağa bacağı yemeği. " Resmi incelerken midem bulanmıştı. Yüzümü ekşiterek Serkan'a baktım.
"Yemediğini söyle" Serpil her an kusmaya hazır bir şekilde sordu. Serkan yüzünü buruştururken kusar gibi yaptı.
"Hayatımda ilk ve bir daha asla yemeyeceğim bir şeydi. İğrençti." Tadını merak etmiyordum. Görünüşü zaten ilgi çekici değildi Bulanan midemi es geçerek konuştum.
"Görmediğin yer kaldı mı?" Omuz silkti. Gözlerinde parıltılar geçti.
"Genelde modern ülkeleri gezmiyorum. Biraz daha eski ve geçmişte kalmış gelişmemiş ülkelerdeyim. Keşfedilmemiş yerleri ve tatları olan ülkelerdeyim. Ama sanırım İtalya'yı gezmek isterdim. Ama yalnız değil." Gülümsedim.
"Benim bir arkadaşım vardı. Aslı. Liseden tanışmıştım. İtalya'ya bayılıyordu. Özellikle Roma'ya. Geçenlerde haberim oldu. İtalya'da evlenmiş ve çocuğu olmuş." Serpil heyecanla anlattığında gözlerinin içi gülüyordu. Birkaç kere bana da anlatmıştı Aslı denen kızı. Hatta o kadar iyi tanıyordum ki hiç denk gelmememize rağmen yolda görsem tanıyabilirmişim gibi hissediyordum.
Can dizlerine dirseklerini koyarken öne doğru eğildi. "Abi bir şey merak ediyorum. Sen bizimkilere göre daha enerjik ve eğlenceli olansın. Bunlarla nasıl takılıyorsun?" Serkan kısa bir kahkaha attı.
"O zaman iyi dinle. Bir söz okumuştum. 'İnsanların 3 kişilikleri vardır. Olduğu, olduğunu sandığı ve göründüğü' Hayat felsefemde buna göre ilerliyor. Burada size gösterdiğim Serkan'ı görüyorsunuz. Onlarlarken başka bir Serkan. Olduğum kişi olmamak için göründüğüm kişi olmaya çalışıyorum diyelim." Kaşlarımı çattım. Bilmece gibi konuşmuştu. Bana bakıp gözlerini kırptı.
"Ayrıca onlar olmazsa fıstığım da olmazdı." Kaşlarım eski halini alırken gülümsedim." Kaç kurtar kendini. Ben kaçıp sana gelirim." Sesimi dramatize bir şekilde ayarlamıştım. Serkan üzgün surat yaparken elini kalbine götürdü.
"Bulut vurur beni. Ölmek için çok genç ve yakışıklıyım. Uzak ilişkimize çok uzaktan devam edelim." Dedi Serkan. Kahkaha atmaya başladım.
"Vay be buna göt korkusu derler." Dedi Can gülerek arkasına yaslanırken. "Olacak tabi." Dedi Serkan cık cıklayarak. Bakışlarını Can'dan bana çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...