Selamlar. Nasılsınız fıstıklarım. Bölüme gelen vote sayıları ve yorumlarda artış var. Sizi çok çok çok seviyorum 💙
Bölümü resmen gece 01:31 sularında düzenleyip bir cesaret gönderiyorum. Öncelikle hangi tarih ve saatte okumaya başladınız.
18.12.2021 - 01:31
ღ
Öncelikle yazdığınız her yorumu mutlaka okuyorum. Geri dönüş sağlayamıyorum. Çünkü hayatımda bazı şeyleri yoluna koymaya çalışıyorum ve hikaye yazmak için gece 3-4'e kadar uğraştığım oluyor. Severek yapıyorum, yazıyorum. Şu an sizin okumanız ve yorumlarınız bu sevgimi körüklüyor. İyi ki varsınız.
Bu hikaye benim İYİKİM. ✨
ღ
Keyifli Okumalar.......
(Yorumsuz ve votesız bırakmayın beni)
"Seninle konuşacak bir konum var." Mehmet karşısındaki arkadaşının gerginliğini sezdi.
"Konuşalım konuşalım da hayırdır? Bu ne hal?" Faruk başını eğerken arkadaşının suratına bakamıyordu.
"Nesrin ile ilgili." Mehmet iyice kaşlarını çatarken oturduğu yerde dikleşti.
"Sinem beni terk edince hani alem yapmıştık. Bizimkiler çok küçüktü daha. Hani sızıp kalmıştım." Mehmet bunun Nesrin ile alakasını anlamaya çalışıyordu.
"Ne söyleyeceksen dolandırmadan söyle işte!" sesi sitemli ve öfkelenmeye başlayan bir tondaydı. Faruk derin nefes alırken gözlerini kesiştirdi yıllardır her doğruyu yanlışı birbirlerine anlatan dostuna.
"Hatırlamıyorum. Nesrin video gösterdi. Birlikte olduğumuzun." Mehmet'in kaşları çatılırken içindeki öfkenin harlandığını hissetti.
"Ne saçmalıyorsun lan sen?" Karşısında yıllarca dostu olan biri olmasa çeker vururdu onu. Oturduğu yerden kalkıp yakalarını kavradı Faruk'un.
"Ne saçmalıyorsun dedim" Faruk yavaş yavaş yutkundu. Ne bok yemişti? Videoyu görmese hatırlamayacaktı.
"Nesrin ilaç koymuş içkime. Sonra-" Öfkeyle yumruğunu savurduğunda Faruk geriye doğru sendeledi.
"Ne ilacı lan? Ne konuşuyorsun sen?" Tekrar yakasını kavradı ve birkaç kez sarstı.
"Yağmur benim kızımmış." Mehmet atacağı yumruk havada kalırken Faruk konuşmaya devam etti.
"Dna testi yap Mehmet. Nesrin büyük oynuyor. Ve sana yemin ederim ben bile isteye yapmadım bir şey. Olur da tersi çıkarsa Semih'in üzerine yemin ederim çekip gideceğim hayatınızdan."
~~
Faruk önündeki dosyaya imzaları atarken gözlerinin kızarmasına aldırmadan baktı son kez kardeşim dediği adama. Nesrin kazanmıştı. İnandırmıştı kendine. Verdiği sözü tutup çekiliyordu işlerden. Nesrin'den de olsa kızıydı Yağmur. Mehmet'in kızıymış kendi kızıymış ayırmamış bir tutmuştu Semih ile onu. Ama hem dostundan hem de kızından oluyordu şimdi. Mehmet ile göz göze geldi. Eski dostuna ne söyleyebilirdi ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...