❣ 16 ❣

19.8K 846 131
                                    

09.11.2021 - 21:20

Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?

Neden haber vermiyorsunuz? Yeni bölüm zamanı gelmiş hatta 1 gün geçmiş bile :) Neyse hemen taslağı düzeltip yazdım. Yorumlarınızı bekliyorum Fıstıklar.

👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑


Keyifli Okumalar

🥜

Gözlerimi araladığımda etraf karanlıktı. İyice sıcaklamıştım. Kollarında uyuduğum Baran'ı karanlıkta zar zor seçebiliyordum. Saat kaçtı? Kollarından yavaşça çıkıp telefonuma uzandım. Saat akşam 9'du. Cevapsız çağrı vardı. Can birkaç dakika önce aramıştı. Kasığımdaki sızıyı umursamadan yataktan çıktım ve hafif serin olan balkona çıktım. Can'ı ararken balkonun kapısını arkamdan kapattım. Birkaç çalıştan sonra açtı.

"Efendim" Sessim uykudan yeni kalkmış ve çatallı bir tondaydı.

"Kuzen neredesiniz?"  Dalgaların kıyıya vurduğundaki o huzurlu ses içimi rahatlatıyordu.

"Uyuyordum. Bir şey mi oldu?" 

"Yok ya uzun süredir ortalarda yoksun. Baran da yok." Yaptığı imayla yüzümü buruşturdum.

"Sen teksin anlaşılan."

"Serpil ile sahildeyiz. Bulut abi seni sordu birkaç kere. Sana bakmaya gelecekti. Kahvaltıdan beri ortalarda yoksun" Gözlerim kocaman açılırken korkuyla konuşmaya başladım.

"Ne zaman dedi bunu?" 

"10-15 dakika olmuştur. Şimdi kapıdadır büyük ihtimalle. Baran yanında mı?" Korkuyla balkonun kapısını açtım.

"Siktir. Tabi burada." Kahkahasını duyduğumda duraksadım.

"Şaka yaptım kuzen. Abin barda. Keşke yüz yüzeyken yapsaydım şakamı." Derin nefes alırken ellerimi saçıma daldırdım. Bu çocuk bir gün beni kalpten götürecekti.

"Can Selim. Kendine ölümlerden ölüm beğen." Kahkahasını daha fazla duymak istemediğimden kapattım. 

"Yine ne yaptı piç herif?" Baran'ın sesiyle irkilerek yatağa baktım. 

"Bulut buraya geliyormuş." Yataktan hızla doğrulurken istemsizce gülmeye başladım. Tamam kötü bir şakaydı.

"Yani bu şakayı yaptı. " Yataktan kalkıp karşıma geldi. 

"Az önce kalpten gidiyordum." Gülümsemem genişledi. Elini belime sararken kollarımı omuzuna doladım. Ayın aydınlattığı yüzünü inceledim.

"Uzun bir süre ortalarda yoktuk biliyorsun. Abim sormuş beni. Bardaymış" diye mırıldanırken gözleri dudaklarıma kaydı. Öperse duramayacakmışız gibi hissediyordum. Yavaşça yutkunup kollarından çıktım. Işığı açarken banyoya girip yüzüme su çarptım. Uyumadan önce sevişmiştik ve bu sanki benim farklı yönümü ortaya çıkarmıştı. Onu görünce fazlasını istiyordu bedenim. Sadece bedenimde değil ruhumda istiyor bunu. Aklıma abim geliyordu istemsizce. Ya öğrendiği zaman Baran'a zarar verirse.

Belime dolanan güçlü kollara tutundum. Parmaklarımı parmaklarının arasında geçirirken sırtımı göğsüne yasladı. Aynadan mavi gözlerin derinliklerine dalarken kasıklarımda o arzudan dolayı ortaya çıkan sızı kendini belli etti. 

AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin