05.12.2022 - 20:40
Selam Fıstıklar Nasılsınız?
Bölüm geç geldiği için uzun bir bölüm oldu. İki haftalık vizelerim vardı ve inananın bir türlü bitiremedim bölümü. Merakta bekleyen siz Fıstıkları çooook seviyorum.
👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑
Keyifli Okumalar
🥜
✧✦✧✦✧
Baba,
Rüyalarım 1 haftadır bana uğramıyor. Sana satır satır yazdığım bu defter mi işe yarıyor bilmiyorum. Neyin işe yaradığını bilmek de istemiyorum. Yeter ki her şey iyi olsun. Nedenler umurumda değil. Bugün rüya görmediğim için yazacak başka cümlelerim var. Sana veya kendime bilmiyorum.
Bugün Yağmur ve Can çocuk gibi kavga etmeye başladılar. Can dün gece eve gelmeyince Yağmur endişelendi haliyle. Anne modunu aktif etti ve ayağında terliği olsaydı terlikle Can'ı dövecek gibi baktı. Sonra Can ile dertleştik biraz. Yağmur bilmiyor ve ondan bir şey saklamaktan hoşlanmıyorum. Tabi ona söylemeyeceğim. Söz verdim Can'a. Can, Türkiye'ye geri dönmeyeceğini söyledi. Yağmur gibi, Bulut gibi kaçıp saklanmak istiyormuş. Bana böyle söylemedi gerçi. 'Benimde kendimi kaybedip bulmaya ihtiyacım var.' dedi ve bende onu anladım. Bulut'u ve Yağmur'un gidişini ve iyi olduklarında gelişlerini anladığım gibi Can'ın kaçmak istemesini de anladım. Ben anladım da bir ben kaçamadım. Gerçi şu an kaçmak istemiyorum ki. Yıllar önce teyzemlerin evinden kendi evime kaçmıştım. Orada yalnız olmak rahatlatmıştı. Omuzlarımdaki yüklerden arındırmıştı beni. Belki de bu yüzden acısını kaldıramayanların kaçmasını bu kadar kolay anlayabiliyordum.
Benim asıl aklıma takılan olay Yağmur'un bunu öğrenince vereceği tepkiydi. Yağmur, Can'a çok düşkün baba. Bulut'tan bile daha çok hem de. Can burada kalınca illaki Yağmur'un ruhundan bir parça burada kalacak. Neden benim karım herkesi çok sevip onlar hakkında çok endişeleniyor ki? Sadece kendisini düşünse ne olurdu ki? Gerçi beni düşünmesine tutunmamış mıydım? Bana iyi gelmesine... Sadece bana iyi gelse olmaz mı? Tamam bu çok bencilce biliyorum. Ama Yağmur sadece bana ait olsa. Bize ait olsa.
Şimdi konuyu ışık hızında değiştirip teyzeme getiriyorum. Teyzem Ceren'le beraber Amerika'da. Bir işler dönüyor ama umursamaya enerjim kalmadığı için çıkacağı zamanı bekliyorum. Amcam desen teyzemin istediği o yemeği erteledikçe erteliyor. Nedenini sorduğumda işinin olduğunu söylüyor. Amerika'daki Harun Deniz, Türkiye'deki halinden çok daha fazla yoğun birisi anlaşılan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...