❣ 6 ❣

30.8K 1.2K 352
                                    

25.09.2021


Nasılsınız Fıstıklar ❤ Hayat nasıl gidiyor?


👑 İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız. 👑


YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)

Keyifli Okumalar

🥜

"Sen gir ben geleceğim" diye mırıldandı genç adam. Yağmur gülümseyip içeriye girmişti. Ormanda sevdiği kadını öpmüştü ve bu onun nefesini kesiyordu. Ama biri onları görmüştü. Tavşan demişti. Ama minik bir tavşanın böylesine büyük bir çatırtı çıkartamayacağını biliyordu. Bu onu tedirgin ediyordu.

"Hayırdır bu ne surat?" Ne ara Poyraz'ın yanına geldiğini bilmiyordu. Bakışlarını kendi mavilerinden daha koyu olan mavilere çevirdi.

"Bir şey olduğu yok. Birileri çıktı mı evden? Gördün mü bir şey?" Poyraz gözlerini kıstı ve arkadaşının tedirginliğini hissetti. "Yağmur çıktı senden hemen sonra. Sonra molaya çıktım. Murat buradaydı. Bir sorun mu var?" Derin nefes alıp başını olumsuzca salladı.

"Yok ama çok yakında olacak gibi." Arkadaşının omuzuna birkaç kere vurdu ve içindeki huzursuzluğu atmak için yutkundu.

"Görüşürüz Poyraz." cevap beklemeden bahçe kapısına yöneldi. Evden içeri girerken oturma alanındaki kahkahalara yöneldi. Yağmur ve Serpil dışında herkes oturuyordu. Derin nefes alıp dudaklarını ıslattı ve boş olan bir yere oturdu. Sırtını dikleştirirken oturanlara göz gezdirdi. Buradan biri mi ormandaydı? Kim görmüş olabilirdi? Gözleri kahverengi gözlerle kesiştiğinde içindeki ağırlık daha da büyüdü. Kaşları çatık ve dik dik bakan kişiye daha fazla bakamadı ve bakışlarını halının desenlerine indirdi. Ya gören oysa? 

"Keyfin yok bugün." Ceren'in sesiyle bakışlarını sağa çevirdi. Omuz silkerken konuşmaya başladı. "Yok çok iyiyim" dedi kuzeninin yüzünde gezdirirken gözlerini. "Sadece-" derin nefes alıp baktı etrafına.

"Bugün gözlemliyorum." Gergince gülümserken Ceren anlamış gibi başını salladı. Bakışlarımı tekrar kahverengiyle buluşturduğumda ayırmadım. Eğer gördüyse gördü. Sevdiği kadını öptüğü için pişman değildi. Asla pişman olmayacaktı.

Yağmur

Öpüşme olayından sonra Serpil ile odaya çıkıp durum güncellemesi yapmıştık. Şu an ise akşamki tanışma faslı için saçlarımı düzleştiriyordum. Saç düzleştiricisiyle işim bittiğinde fişini çektim ve makyaj için rimel, far ve ruju çıkardım. Fondöten zorunda kalmadıkça kullanmıyordum. Koyu tonlarda yaptığım fardan sonra birkaç kat rimel sürdüm. Rujumu da sürdükten sonra aynadaki beni incelemeye başladım. Çok abartmamıştım. Üzerimdeki elbisenin kumaşı tiril tiril olduğu için terlememi engelleyecekti.

 Üzerimdeki elbisenin kumaşı tiril tiril olduğu için terlememi engelleyecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AMOREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin