26.03.2022 - 14:00
Mert- Arzu- İbrahim - Mercan hikayesini merak edenler SEGRETO hikayeme göz atabilir.
Selammmm. Dünden beri bu bölümle uğraşıyorum 6.000 kelimeydi. Ekleme yapa yapa 13.518 kelime olmuş bile. Bu bizim rekorumuz bu arada. Kendimden korkmaya başladım. Gittikçe uzun yazıyorum bölümleri ama tabi ki gereksiz betimlemeler yok biliyorsunuz ki :D
Nasılsınız? Hayat nasıl gidiyor? Hadi sohbet edelim hep beraber. Ben mutlu oluyorum sizlerin yorumlarını okudukça. ❤️
ÇOOOOOOK Uzun bir bölüm oldu. (Gerçekten uzun)
YORUM İSTERİM ☺♥ (bol bol)
👑👑
İyi ki varsınız❤❤ İyi ki buradasınız.
👑👑
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
144K olmuşuz bile yuppiiii. Ailemiz büyüyor.
🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Keyifli Okumalar
🥜
ღGEÇMİŞღ
"Melodi koş" Çığlığı tüm gecede yankılanırken uzaktaki Serkan'ı gördü. Peri ile kapıyı kapatıp gelen kişilere baktılar. Doktor Sancar. Öfkeli gözlerle yanındaki hemşirelerle yaklaşıyordu.
"Ne yaptınız siz?" Peri gülmeye başladı ama Yağmur korkudan nefesinin kesildiğini hissetti.
"Hepimizi öldürecekler. Hepimizi." Öfkeyle Peri'nin kolunu tuttuğunda Peri tekmesini kasıklarına geçirdi.
"Geber oruspu çocuğu" Yağmur kendini ele geçiren krizi hissediyordu ve nefes alışverişi dengesizleşmişti. Sancar öfkeyle Peri'nin kolunu tutup koridorda rastgele bir yere itekledi. Peri sendelerken hemşirelerden biri bayıltıcı iğneyi koluna batırdı.
"Peri." Yağmur çığlık atarken yaslandığı duvardan ayrıldı. Peri o odaya gitmeyi hiç sevmezdi. Korkardı. Peri bayılırken Sancar tokadını Yağmur'a geçirdi ve Yağmur yere yapıştı.
"Sürekli sorun çıkartıyorsunuz. Görün bakalım sorun nasıl çıkartılıyor." Sesi koridorda yankılandı. Yağmur hafifçe hıçkırırken elini yanağına götürdü. 'Bulut burada olsan adamı döverdin. Yardım et Bulut.' kendi kendine konuşurken Sancar kolundan çekiştirip ayağı kaldırdı. Siyah gözlerini dikerken sinsice gülümsedi.
"3 hafta cezalısın. Kimse gelmeyecek ziyarete. Kimsenin sesini duyamayacaksın. Kimseyi görmeyeceksin. Onlara tek kelime etmeyeceksin." Yağmur başını sağa sola sallarken saçları çekildi. Saç diplerindeki acı gözlerinin daha fazla akmasına sebep oldu. Kimsesiz hissediyordu burada. Yalnız hissediyordu. Baran, Serkan, Mert, Fırat, dedesi... Bulut dışında herkes ona babasızlığını ve Bulut'un olmayışını hissettirmeden Yağmur'un yanında oluyorlardı. Eğer onlarda olmazsa gerçekten kafayı yiyeceğini hissediyordu Yağmur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE
Romance(YARA SERİSİ I) "Özledim seni." diye mırıldandı. Kafamı sola çevirdim. Gökyüzüne bakıyordu oda. "Seninle sohbet edip dertleşmeyi, şakalaşmayı kavga etmeyi." Dudaklarım kıvrıldı. Bende özlemiştim. "Özlenmeyecek gibi biri değilim yani." Kahkaha atmay...